به مناسبت دهه مبارک فجر، مسئول بسیج عشایری کشور، مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با نثار گل با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۹۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسئول سازمان بسیج عشایری کشور، مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، جمعی از کشاورزان و عشایر، اتحادیه‌ها و تشکل‌های تولیدی، کمیته های روستایی و عشایری، بسیجیان، ایثارگران، اعضای کانون جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

 

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سخنانی ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) از جمله بندگانی است که در پیشگاه پروردگار عالم دارای درجه والایی است بنابراین خداوند به ایشان توفیقی عطا کرد تا انقلاب اسلامی را با همراهی ملت ایران به پیروزی برسانند.

 

آیت‌الله حسن عالمی با بیان این که دستاورد بزرگ انقلاب با تلاش امام خمینی (ره)، جانشین صالح ایشان و خون شهیدان میسر شده است، خاطرنشان کرد: تکلیفی بر دوش امت اسلام است تا در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی و ارتقای این دستاورد بزرگ تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: خداوند بر تلاش ملت ایران برای تداوم این انقلاب شاهد است و امیدواریم به درستی در پیشبرد اهداف آن بکوشیم.

 

در این مراسم، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور نیز ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فجرآفرینان بخش کشاورزی گفت: امام خمینی (ره) با همراهی ملت بزرگ ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و ما باید به پیروی از بنیانگذار انقلاب اسلامی به روستاییان و عشایر خدمت کنیم.

 

سید ابوالفضل رضوی افزود: دولت در اجرای قانون حمایت از توسعه ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای روستاها و مناطق عشایرنشین مرزی (با کارمزد ۴ درصد) و در سایر مناطق روستایی و عشایری (با کارمزد ۶ درصد) اختصاص داده است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم با اختصاص این تسهیلات شاهد رونق کسب و کار در روستاها باشیم.

 

 

 

ارسال نظرات