مصطفی برزگر
با حضور دانشگاهیان ایلام و به مناسبت دهه فجر برگزار شد؛
مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام، با حضور دانشگاهیان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۰۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام، با حضور دانشگاهیان ایلام برگزار شد.

دکتر "محمدعلی اکبری"رئیس دانشگاه ایلام، دراین مراسم، گفت: در تمام دنیا همگان بر حمایت شایستگان جامعه از هر نهاد و گروهی حساب ویژه باز میکنند و امروز همه دانشگاهیان و اصحاب علم و قلم با حضور بر مزار شهدا جمع شده اند تا تجدید میثاقی دوباره با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه این تجدید میثاق مبنا دارد، افزود: شهدا به عنوان عامل پیروزی ملت و نماد ایثار و گذشت در راستای میهن پرستی و دفاع از ارمان ها و ارزش های این کشور شناخته شده اند.

علی اکبری بیان کرد: این غبار روبی دنباله همان ایثار و فداکاری و پایمردی است، و ما امروز جمع شده ایم تا بگوییم هرچه تاکنون بدست آمده است، دستاورد حمایت و پشتیبانی ملت بوده و برای تداوم این پیشرفت ها به هیچکس چشم حمایت ندوخته ایم.

رئیس دانشگاه ایلام ادامه داد: بر اساس خواست ملت هرجا لازم باشد تجدید تصمیم می کنیم زیرا هدف ارائه خدمت به ملت و نظام است.

حجت الاسلام "غلامرضاغیاثی" مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، نیزدر این مراسم، با اشاره به سیر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: سیدی با همراهی ملتی آمد و 22 بهمنی به وحود آورد و این ملت را بر اساس ارزشهای انسانی و اسلامی بر منصب قدرت نشاند.

وی با بیان این نکته که انقلابی که امام آغاز گر آن بود، برای همه نسل ها و تا افق موعود ماندگار خواهد بود، بیان کرد: دانشگاهیان دیروز در تحقق این انقلاب و امروز در تداوم آن پیشتاز بوده و جایگاه آنان در جهت صدور و توسعه این انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام غیاثی با اشاره به فتنه ها و دشمنی هائی که با اصول و مبانی انقلاب از دیرباز و تا کنون وجود داشته است، اضافه کرد: دانشگاه امروز باید با بصیرت افزائی و دشمن شناسی پاسخگوی این عقده ها و فتنه ها باشد.

مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام+ تصاویر

مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام+ تصاویر

مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام+ تصاویر

مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام+ تصاویر

 

 

ارسال نظرات