خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آئین بهره برداری از طرح های بهداشتی و درمانی مرند با بیان اینکه تمام پروژه های کلنگ زنی شده در حوزه بهداشت و درمان به اتمام رسیده است، گفت: تاکنون یک هزار پروژه در این حوزه در استان احداث شده و به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۱۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدحسین صومی افزود: 65 خانه بهداشت در این شهرستان فعالیت می کند و احداث 16 باب مرکز سلامت و خانه بهداشت نیز با 120 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.
وی اظهار کرد: مجتمع سلامت مرند نیز راه اندازی شده که 70 هزار نفر از جمیت این شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند هم با هزینه 100 میلیارد ریالی در اواخر سال 1392 تجهیز و به بهره برداری رسیده است.
صومی، احداث و تجهیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مرند با 60 میلیارد ریال، اورژانس بیمارستان حجت کوه کمری با 20 میلیارد ریال، رادیولوژی با 8 میلیارد ریال، بخش ام آر آی با 60 میلیارد ریال و ان آی سی یو با 60 میلیارد ریال را از جمله پروژه های مورد بهره برداری مرند در حوزه بهداشت و درمان اعلام کرد.
وی گفت: هم اکنون 40 پزشک متخصص در بیمارستان حجت مرند حضور دارند و مجوز مجتمع آموزش عالی سلامت این شهرستان نیز از وزارت بهداشت و درمان اخذ شده است.
فرماندار ویژه مرند نیز در این آئین گفت: 52 پروژه با اعتبار بیش از 770 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
علیار راستگو افزود: سیلو ذخیره آرد گندم با ظرفیت 25 هزار تن، کلینک تخصصی مرند با 50 میلیارد ریال و ام آر آی و اندوسکوپی با 130 میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در فرمانداری مرند مستقر است، اظهار کرد: در حوزه های مختلف خدماتی، گردشگری و کشاورزی این دبیرخانه فعالیت می کند و اقدامات خوبی در سطح شهرستان مرند انجام شده است.
فرماندار ویژه مرند یادآوری کرد: در راه سازی، پل سازی، جمع آوری فاضلاب و شبکه داخلی شهر اقدام های اساسی انجام شده و در اواخر بهمن کلنگ تصفیه خانه مرند به زمین زده می شود.
راستگو ادامه داد: پایبندی به قانون، عدم ورود به حاشیه توسط دستگاه های اداری و وحدت و انسجام درونی شهرستان از جمله محورهای مهم در مرند به شمار می رود.
وی گفت: از سال 1395 تاکنون بیش از 240 میلیارد ریال در مرکز سلامت و درمانگاه، هزینه شده است و علاوه برآن نیز امروز شاهد افتتاح کلنیک تخصصی مرند هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها