مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر جشنواره شادی و دوستی کودک مسلمان بلوچ در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۲۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر جشنواره شادی و دوستی کودک مسلمان بلوچ در این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: هدف از ایجاد شادی و دوستی علاوه بر شور و نشاط و امید در بین دانش‌آموزان سبب ایجاد دوستی، وحدت ملی و محلی میان بچه‌ها و دانش‌آموزان و همچنین انتقال پیام فرهنگی و تربیتی در قالب زبان هنر است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت قرار گرفتن در دهه مبارک فجر در این مراسم دانش آموزان با شور و حال دوران انقلاب آشنا شدند و همچنین سرود‌ها و نمایش‌های دانش آموزی به مناسبت این دهه برگزار شد.

وی اظهار کرد: حضور، مشارکت و هنرنمایی دانش آموزان شیعه و سنی در برنامه‌های جشنواره کودک مسلمان بلوچ به نوعی پیام آور دوستی، محبت و همگرایی است.

سارانی بیان داشت: مجله کودک مسلمان بلوچ از سال ۱۳۵۹ در ایرانشهر بوسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی شد و از آن سال تاکنون مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان سراسر استان قرار گرفته است.
ارسال نظرات