نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا برای رسیدن به هدف خود که نفوذ در منطقه غرب آسیا بود، هر کاری کرد، اما شکست خورد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۳۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب با اشاره به وعده خدا و رسولش در امداد رسانی به سپاه حق در برابر باطل، اظهار داشت: اگر سه عنصر ایمان، بصیرت و صبر وجود داشته باشد، طبق وعده خدا و رسولش قدرت نابرابر شما به قدرت نامتقارن تبدیل خواهد شد.

 

وی افزود: اگر میزان صبر و تقوا افزایش یافت امداد غیبی به کمک نیروهای شما می آید.

 

حجت الاسلام و المسلمینسعیدی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در حفظ انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما در داخل آب  مثل ماهی قدر نعمت آب را نمی دانیم. مقام معظم رهبری نبرد نابرابر در منطقه غرب آسیا را به نبرد برابر تبدیل کردند؛ این نشان دهنده نقش ایشان در جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی گفت: ما در داخل کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که علما باید بیشتر برای حل آن ها فکر کنند، به طوری که به تعبیر آیت الله جوادی آملی اگر خدشه ای به این انقلاب وارد شود، لعن و نفرین گذشتگان شامل حال ما می شود، که چرا فلان حرکت را که می توانستید انجام دهید انجام ندادید.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل خاطر نشان کرد: شکست طرح های سلطه طلبانه آمریکا در منطقه و شکل گیری عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا دستاورد بین المللی جمهوری اسلامی ایران است. 

 

وی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به هدف خود که نفوذ در منطقه غرب آسیا بود، نقشه ها و طرح های بسیاری را دنبال کرد، اظهار کرد: این طرح ها از جمله حزب الله و سوریه تا ایجاد و همه پرسی در اقلیم کردستان بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: اردوغان و برخی دوستانش هم در منطقه به دنبال نقشه هایی بودند، اما انقلاب اسلامی همه آنها را خنثی کرد و این نشان دهنده عمق نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات