امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: در دوران طاغوت اکثر روستاهای ایران حتی از نعمت آب و برق محروم مانده بودند، شاه به فکر تزئین کاخ خود و مردم ایران به نظام ارباب و رعیتی محکوم بودند.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۳۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: انقلاب اسلامی، خیزش مردم ایران علیه ظلم و ستمگری بود.

وی افزود: هزینه‌های هنگفتی که از سرمایه‌های ملی ایران به جیب شاه خائن ایران و هم پیمانانش همچون آمریکا می‌رفت باعث شده بود، تا مردم ایران در بدترین شرایط معیشتی زندگی بگذرانند.

امام جمعه شهرستان هیرمند ادامه داد: بدین ترتیب مردم غیور ایران با رهبری امام خمینی (ره) انقلابی را به ثمر نشاندند که برکت و آثار آن هرسال در زندگی و همچنین معیشت مردم حس می‌شود.

حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: در دوران طاغوت اکثر روستا‌های ایران حتی از نعمت آب و برق محروم مانده بودند، شاه به فکر تزئین کاخ خود و مردم ایران به نظام ارباب و رعیتی محکوم بودند.

وی اظهار داشت: از مهمترین دستاورد‌های انقلاب می‌توان آزادی مردم در سراسر کشور را بیان کرد، امروز مشاهده می‌شود که در نقطه صفر مرزی بیمارستان و چندین مراکز درمانی تاسیس شده است تا مردم در رفاه کامل از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، اکثر امکانات یک شهر بزرگ در روستا‌ها نیز یافت می‌شود و این موضوع تنها زمانی محقق شد که کسانی از جنس خود مردم حکومت را اراده می‌کنند.

مولوی دوست محمد درواخ امام جمعه اهل سنت شهر کهک زهک نیز گفت: اکثر مردم ایران دارای اعتقادات خاص دینی خود هستند این اعتقادات در نزد شاه ایران بی معنی برشمرده می‌شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب اسلامی جهان است که مسلمانان را از دست نشانده آمریکایی‌ها نجات داد.

امام جمعه اهل سنت شهر کهک زهک همچنین تصریح کرد: ایران امن‌ترین نقطه جهان است و این امنیت به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
ارسال نظرات