یک سمنانی موفق به دریافت تندیس جهانی رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه شد

یک سمنانی با عنوان پزشک و فعال اجتماعی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس مجمع جهانی رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۷۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، یک سمنانی به نام حمید اقبالی با عنوان پزشک و فعال اجتماعی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس مجمع جهانی رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه شد.

حمید اقبالی بازنشسته، معاون سابق بهداشت و درمان سپاه استان سمنان و رئیس سابق شورای هماهنگی نیروهای مسلح استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در این خصوص گفت: در مجمع جهانی رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه به‌جز افرادی که در حوزه اقتصادی کار می‌کنند، از فعالان اجتماعی نیز که کارهایی در خصوص محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و کاهش آسیب انجام داده‌اند و یا طرح‌های پژوهشی به چاپ رسانده‌اند؛ نیز دعوت به عمل می‌آید و در حقیقت همه این موارد امتیازبندی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مجمع به‌عنوان یک پزشک و فعال اجتماعی، تنها فرد منتخب از استان سمنان و ایران بودم و بقیه افرادی که از ایران به این مجمع دعوت شده بودند، همگی فعالان اقتصادی و کارآفرینان برتر در حوزه‌های مختلف بودند و مفتخرم به اینکه تندیس این مجمع به بنده تعلق گرفته است.

اقبالی گفت: با توجه به رزومه‌ای که داشتم که دو کار پژوهشی داشته‌ام که یکی از آنها در مجلات دانشگاه‌های خارج از کشور به چاپ رسیده است؛ از بنده رزومه خواستند و بنده نیز گفتم من یک کارگاه دارم برای مددجویان سازمان بهزیستی با اشتغال‌زایی 25 نفر؛ یک تیم سیار دارم که این تیم به افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب خدمات بهداشتی می‌دهد و همچنین عنوان کردم درصدد افتتاح یک مرکز شبانه‌روزی کاهش آسیب هستم؛ از سال 88 با صندوق جهانی ایدز و UNODC همکاری دارم.

وی عنوان کرد: بنده در سال 1374 دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدرک MPH را با گرایش اعتیادپژوهی از همین دانشگاه دریافت کرده‌ام؛ دارای فعالیت‌های اجتماعی متعدد ازجمله اینکه مرکز بازتوانی اعتیاد را بنده نخستین را در سال 82 تأسیس کردم، مرکز شبانه‌روزی درمان و کاهش آسیب با ظرفیت 100 نفر و مرکز روزانه اعصاب و روان و کارگاه تولیدی حمایتی جهت معلولین سازمان بهزیستی هستم.

اقبالی اذعان کرد: با این رزومه از بنده به‌عنوان پزشک و فعال اجتماعی دعوت شد و تندیس مجمع جهانی رهبران اقتصادی آسیا اقیانوسیه در پایتخت کشوری مالزی (کوالالامپور) شدم و علاوه بر این تندیس دکترای افتخاری مدیریت، جایزه بزرگ مدیریت به همراه کارنامه عملکرد از سازمان جهانی رتبه‌بندی مدیریت که اصطلاحاً به آن BAF گفته می‌شود و یک گواهینامه مجمع جهانی رهبران اقتصادی به بنده اهدا شد.

مجمع جهانی رهبران اقتصادی آسیا اقیانوسیه به دعوت سازمان بین‌المللی و رتبه‌بندی مدیران (BAF) در پایتخت کشوری مالزی (کوالالامپور) دوم بهمن‌ماه سال جاری با حضور مدیران منتخبی از کشورهای استرالیا، چین، هند، مالزی، سنگاپور و ایران برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار