خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر به دستاورد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و عظمت ملت ایران بود.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۸۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

 

به گزارش  خبر گزاری بسیج؛  حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر به دستاورد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت، قدرت و هیبت بود.

وی با اشاره به حقارت های زمان شاه اشاره کرد و افزود: عزت ملت ایران در زمان شاه خرد شده بود که یک نمونه آن کاپیتولاسیون بود اما با حول و قوه الهی با پیروزی انقلاب مردم ایران در جهان دارای عزت شد.

موسوی با بیان اینکه دشمنان اسلام از صدور انقلاب از کشور های دیگر می ترسد تصریح کرد: آمریکا چون به قدرت نظامی خودش می نازد به خاطر همین زبانی جز زبان نظامی نمی فهمد و اگر بخواهند در مورد ملت ایران غلطی انجام دهند ملت بزرگ ایران  تلاویو و شهر های اسرائیل را با خاک یکسان می کنند.

وی گفت: وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مورد هیبت نظامی ایران گفته است اگر جنگ نظامی بشود بازنده ایران نیست زیرا ایران دارای ژنرال هایی مثل سردار قاسم سلیمان نیست.

خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه جاجرم اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا از سر ضعف لجن پراکنی می کند و ملت ایران به این یاوه گویی ها توجه نمی کند اما وظیفه ما این است که از نظام و ولایت دفاع کنیم و به این ملت خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ما مخصوصا شهدا کاری کردند که هم امام باور و هم امام یاور بودند تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که به فرزندان خودمان یاد دهیم   نباید از امامشان جدا شوند و باید الگو خودمان را معصومین (ع ) قراردهیم.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر جاجرم با تاکید بر اینکه فاصله گرفتن از امام خیانت به قران و خیانت به پیامبر است گفت: وظیفه مهم ما این است تا زمانی که نفس داریم امام را بشناسیم و او را یاری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها