همایش دوچرخه سواران شرق مازندران در ایام الله دهه فجر در نکا

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا: تجمع بزرگ دوچرخه‌سواران شرق مازندران، با محوریت هیأت دوچرخه‌سواری نکا و با حضور دوچرخه‌سوارانی از شرق مازندران با همکاری اداره ورزش و جوانان نکا، آموزش و پرورش این شهرستان و هیأت دوچرخه‌سواری نکا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۸۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مطلب کریمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تجمع بزرگ دوچرخه‌سواران شرق مازندران با هدف بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های امام راحل در شهرستان نکا 19 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: تجمع بزرگ دوچرخه‌سواران شرق مازندران، با محوریت هیأت دوچرخه‌سواری نکا و با حضور دوچرخه‌سوارانی از شرق مازندران با همکاری اداره ورزش و جوانان نکا، آموزش و پرورش این شهرستان و هیأت دوچرخه‌سواری نکا برگزار می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا با اعلام اینکه محل تجمع دوچرخه‌سواران شرق مازندران، میدان امام حسین(ع) نکا اعلام شده است، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی و تدابیر اندیشیده شده، دوچرخه‌سواران فاصله بین میدان امام حسین(ع) نکا تا میدان جانبازان این شهرستان را رکاب می‌زنند.

کریمی در ادامه با اشاره به فعالیت 25 دوچرخه‌سوار نکایی زیر نظر هیأت دوچرخه‌سواری نکا گفت: این ورزشکاران به صورت سازمان یافته زیر نظر این هیأت فعالیت دارند.

وی در مورد فعالیت‌های انجام شده این هیأت ورزشی اظهار کرد: هیأت دوچرخه‌سواری نکا سابقه 17 ساله در فعالیت ورزشی دارد و تاکنون 17 سال متوالی موفق به رکاب‌زنی تا مشهد مقدس و بارگاه امام رضا(ع) شده است.

این مسؤول اضافه کرد: علاوه بر رکاب‌زنی تا مشهد، 17 سال سفر به تهران و مرقد امام، شلمچه و 2 سفر به کربلای معلا را با همکاری هیأت دوچرخه‌سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان مازندران و سپاه کربلای این استان در کارنامه خود دارد و با قوت این برنامه‌ها در دستور کار است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا افزود: اولین دوره میزبانی مسابقات قهرمانی کوهستان در رشته کراس‌کانتری، میزبانی لیگ دوچرخه‌سواری در شهرستان نکا و میزبانی مسابقات کشوری را در برنامه فعالیت‌های ورزشی خود دارد.

کریمی گفت: تلاش داریم تا با همه‌گیر و فراگیر کردن دوچرخه‌سواری در جامعه، سلامت و شادابی را به افراد جامعه ارزانی داشته و ضمن نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه‌سواری، به حفظ سلامتی مردم جامعه کمک شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار