خبرهای داغ:
سرگرد محمد نیا فرمانده سپاه ناحیه جاجرم در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام دهه فاطمیه و تبریک به مناسبت طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام دهه ی فجر بهترین فرصت برای برشماری خدمات و برکات نظام جمهوری اسلامی در سی و نه سال عمر باخیرو برکت نظام است.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۰۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد محمد نیا فرمانده سپاه ناحیه جاجرم در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام دهه فاطمیه و تبریک به مناسبت طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام دهه ی فجر بهترین فرصت برای برشماری خدمات و برکات نظام جمهوری اسلامی در سی و نه سال عمر باخیرو برکت نظام است.

وی با بیان اینکه بیش از صد و بیست عنوان برنامه در قالب برنامه های محوری پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های اجتماعی،اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی انقلاب توسط سپاه انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت گفت: مهم ترین و شاخص ترین برنامه ها عبارتند از فضا سازی مجموعه شهرستان در بخش ها و روستاهای شهرستان، دیدار با امام جمعه های جاجرم،سنخواست و شوقان،غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا  در سه نقطه ی شهری جاجرم، سنخواست و شوقان ، حضور منسجم بسیجیان و مسئولین در نماز جمعه ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان ، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی در دو روستای چپه و چهاربید از دیگر برنامه های دهه فجر است.

اسماعیل محمدنیا افزود: در روز دوازدهم بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام در میدان امام خمینی (ره) گلباران تمثال امام را در بخش های مرکزی جاجرم خواهیم داشت.

وی در ادامه به دیگر برنامه های این دهه اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن باشکوه انقلاب و نواختن زنگ انقلاب در مدارس و اعزام پزشک به مناطق محروم دیگر برنامه های این دهه است.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم نقطه عطف همه این برنامه ها را راهپیمایی 22 بهمن دانست و ابراز داشت: انشالله مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها