بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در نامه‌ای به شهردار تهران گفت: گروه جهادی این دانشگاه حاضر است خلاهای مدیریتی جنابتان را پر کند و به جای شما مدیریت حوادث را برعهده بگیرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۱۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای به علی نجفی شهردار تهران گفت: اگر از انواع و اقسام طرح‌های چگونه بیشتر پول دربیاوریم و بازی با طرح ترافیک به بهانه عدالت و در عمل برای کسب میلیاردها تومان پول بیشتر فارغ شدید، سرتان را از پنجره اتاقتان در بهشت بیرون آورید و ببینید که بی‌اهمیتی شما چه بلایی بر سر تهران آورده است.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

« شهردار محترم تهران

سلام علیکم

از همان ابتدا که قصد نگارش این چند خط را کردیم و ایده  آن در ذهنمان شکل گرفت مبنا را بر آن گذاشتیم تا کوتاه و مجمل بگوییم و وقت گران‌بهایتان را با قلم رقصانی‌های چند دانشجو که به جای لگد پراکنی به درختان برای کاهش بار برف رویشان زیر بخاری لمیده‌اند و بی‌خبر از حجم وظایفی که بر دوشتان گذاشته شده، مشغول غر زدن‌های آرمان گرایانه‌اند، تلف نکنیم. اجازه دهید مختصر عرض کنیم، زیاده عرضی نیست جناب شهردار!

آقای نجفی!

سری به کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تهران بزنید و اگر شیشه‌های دودی ماشینتان اجازه داد گاهی حین عبور و مرور در تهران نگاهی به معابر و کوچه‌ها و حتی اتوبان‌های این شهر بکنید تا متوجه شوید که شاخه‌های نحیف مدیریت مدعی و پر طمطراق جنابتان چگونه زیر بار چند سانت برف ناقابل شکسته شده است.

بعد از سه روز از بارش برف وضعیت شهر تهران چونان شهر جنگ زده است. یا وضعی همچون شهرهایی دارد که تمام عوامل شهری آن در اعتصاب به سر می‌برند. انبوه زباله‌های تلنبار شده و برف‌های یخ‌زده در معابر و شاخه‌های شکسته در کوچه‌ها و سرسره بازی ماشین‌های چند تنی در خیابان‌ها همه بر عدم مدیریت و ناتوانی شما در حل ساده‌ترین مسایل شهری گواه‌اند.

حتی با پذیرش فرض عدم توانایی جسمانی حضرتعالی و بیماری‌های مختلفی که ناشی از عوارض سن بالای شماست این وضع بدوی کوچه‌ها و خیابان‌های تهران با وجود دستگاه‌های عریض و طویل و سازمان‌های متولی برفروبی و مدیریت بحران در تهران به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

بعید است که دیگر رانندگی در خاطرتان مانده باشد اما اگر نمی‌دانید رانندگی در یخچالی به وسعت تهران چگونه است و چطور موجب خسارت و ناراحتی شهروندان و ترافیک‌های محیرالعقول می‌شود، از راننده‌تان بپرسید که بی‌کفایتی شما در مدیریت ساده‌ترین مسایل مربوط به اداره تهران چطور موجب گره خوردن سه روزه تهران به هم می‌شود.

جناب شهردار!

اگر از انواع و اقسام طرح‌های چگونه بیشتر پول دربیاوریم و بازی با طرح ترافیک به بهانه عدالت و در عمل برای کسب میلیاردها تومان پول بیشتر فارغ شدید، سرتان را از پنجره اتاقتان در بهشت بیرون آورید و ببینید که بی‌اهمیتی شما چه بلایی بر سر تهران آورده است.

اگر از سرسره بازی و پاتیناژ لذت می‌برید به جای آن که شهری به وسعت تهران را برای خودتان تبدیل به تفرجگاه کنید، گاهی سر به مراکز تفریحی بزنید. این که شما هیچ‌گاه دغدغه بموقع رسیدن به محل کار را نداشتید هم توجیه خوبی برای وضع حمل و نقل عمومی تهران نیست.

کارمندی را در نظر بگیرید که بایستی سر زمان مشخصی بر سر کار حاضر باشند. سرتاسر تهران امکان تردد ماشین به سختی وجود دارد، حمل و نقل عمومی نیز عملا فشل شده است. نکند توقع دارید مردم با ماشین‌هایشان در آسمان تهران پرواز کنند که حتی از پاشیدن 100 گرم نمک نیز در سطح معابر تهران خودداری کردید؟

آقای نجفی!

اگر احساس می‌کنید که برای موقعیت‌های مشابه بعدی توانایی مدیریت ندارید، از همین تریبون اعلام می‌داریم که برای مسایل بعدی،گروه جهادی دانشگاه علامه طباطبایی حاضر است تا خلاهای مدیریتی جنابتان را پر کند و اعلام می‌دارد که حاضر است در بارش بعدی تهران به جای شما مدیریت حوادث را برعهده بگیرد.

از طرفی برای یادآوری گاه و بیگاه حماسه‌تان در مدیریت بحران شهر تهران و برای آن که هرگاه نگاهتان به آن افتاد در خود احساس غرور کنید، یک عدد نمکدان به رسم یادگار به پیوست خدمتتان تقدیم می‌شود.

 

ارسال نظرات