تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دومین بازی متوالی در لحظات پایانی از پیروزی بازماند.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۱۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، نفتی ها که در صدرجدول لیگ به سر می برند با نتیجه 2 ـ 1 از حریف پیش بودند که یک ضربه کاشته در دقیقه 90 و گل به خودی مجید ایوبی بازی را به تساوی کشاند تا اراکی ها مزد بازی جوانمردانه و شجاعانه خود مقابل شاگردان محمود فکری را بگیرند.

در این بازی ابتدا احمد داودی برای نفت مسجدسلیمان(40) به گل رسید اما منصور تنهایی(60) کهنه کار این گل را جبران کرد. 6 دقیقه بعد دوباره داودی برای صدرنشین موفق به گلزنی شد و در شرایطی که بازی اتمام یافته به نظر می رسید، اراکی ها روی یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شدند که این ضربه با ضربه سر ایوبی مدافع باتجربه مسجدسلیمان وارد دروازه خودی شد. نفتی ها شوکه از این تساوی باورنکردنی در لحظات پایانی سرآسیمه به حمله پرداختند اما دروازه بان اراک با مهار کاشته میلاد میداوودی مانع از پیروزی میزبان شد.

نفت مسجدسلیمان در حال حاضر 46 امتیازی است و تعقیب کننده ها روز به روز بیشتربه این تیم نزدیک می شوند. البته از شانس خوب محمود فکری بادران هم در دومین هفته متوالی موفق به کسب پیروزی نشد تا فاصله امتیازی 6 امتیازی بین تیم های اول و دوم جدول همچنان باقی بماند.

آلومینیوم هم که امروز یک مساوی با ارزش به دست آورد با 24 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

بصیری: در این دیدار شاهد دو نیمه متفاوت بودیم / جریان بازی در نیمه دوم به سود ما بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: توانستیم با تکیه بر برتریمان در نیمه دوم نتیجه بازی را برگردانیم.

حامد بصیری ضمن بیان این مطلب افزود: در این دیدار شاهد دو نیمه متفاوت بودیم که در نیمه نخست تیم نفت مسجد سلیمان نبض بازی را در دست داشت و توانست از برتری نسبی خود استفاده کند و در این نیمه به گل اول خود برسد.

وی تصریح کرد: اما در نیمه دوم جریان بازی عوض شد و این تیم ما بود که توانست در اکثر دقایق صاحب توپ و میدان باشد و خوشبختانه توانستیم با تکیه بر برتریمان در این نیمه نتیجه بازی را تغییر دهیم و کار را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد نحوه قضاوت داور مسابقه نیز گفت: سوتهایی که داور در این مسابقه زد تاثیر چندانی روی نتیجه نداشت و اگر هم اشتباهی صورت گرفته است به واسطه جو ورزشگاه بود که بنظر من لازم است در مسجدسلیمان داوران با تجربه و کارکشته بازیها را قضاوت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار