سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اکران 17 فیلم از 14 تا 22 بهمن در سینما سپهر ساری و سینما شقایق نوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۲۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد، سینا دلشادی مدیرکل حوزه هنری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان مازندران، فیلمسازان مازندرانی و دوستداران عرصه فیلم و هنر در سینما سپهر ساری برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه مراسم افتتاحیه در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در این دوره  17 فیلم در سینما سپهر ساری و سینما شقایق نوشهر اکران می‌شود و سانس صبح به‌صورت انیمیشن برای کودکان و نوجوانان بوده و بعدازظهر فیلم‌های اصلی اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه با رایزنی‌ها و مشورت‌های صورت‌گرفته انتخاب فیلم‌ها برای استان با دبیرخانه مازندران بوده است، افزود: هزینه بلیط این فیلم‌ها برای آموزشگاه‌های سینمایی و هنرجویان در سینمای جوان رایگان بوده و برای دانشجویان و طیفی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به‌صورت نیم‌بها لحاظ می‌شود.

در این مراسم از یاسر طالبی، یاسر خیر و محمدرضا وطن‌دوست، سه فیلمساز مازندرانی تجلیل شد.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اکران 17 فیلم از 14 تا 22 بهمن در سینما سپهر ساری و سینما شقایق نوشهر برگزار می‌شود.

در نوبت امروز صبح اکران فیلم‌ها، فیلم قهرمانان کوچک به روی پرده رفت و در سانس‌های عصر نیز فیلم‌های خجالت نکش، ماهورا و تنگه ابوقریب در سینما سپهر به نمایش در می‌آید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها