خبرهای داغ:
تالار مذاکرات سرمایه گذاری برای طرح های شهری، روزهای ۲۶-۲۵ بهمن ۱۳۹۶ در محل پارک علم و فن آوری پردیس – تهران با حضور صدها نفر از شرکت های داخلی و خارجی و مدیران شهری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۳۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، داود ندیم، با اعلام این خبر گفت : شهرهای کشورمان فرصتهای سرمایه گذاری متعددی در زمینه های مختلف دارند که برخی از آنها دارای مطالعات و طرحهای قابل ارائه در بازارهای بین المللی هستند از سوی دیگر در داخل و خارج کشور نیز شرکتها و سرمایه گذارانی هستند که تمایل به سرمایه گذاری و یا همکاری در چنین پروژه هایی دارند از اینرو برای برقراری ارتباط این دو طرف با یکدیگر نیاز به برگزاری تالارهای مذاکره حضوری است.

وی افزود: در این تالار دو روزه ، تعداد شصت میز مذاکراتی برای شرکتهای داخلی و خارجی و شهرداریها پیش بینی شده است و تاکنون بیش از هفده شرکت خارجی فعال در پروژه های شهری از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی و آمریکایی برای حضور در این تالار اعلام آمادگی کرده اند.
ندیم اضافه کرد: مقرر شده است بلافاصله بعد از اتمام این تالار ، ستادی از سوی بخش خصوصی برای پیگیری تفاهم نامه های منعقده در این تالار تشکیل شود تا روند اداری و اخذ مجوزها و تشریفات قانونی برای آنها طی شده و تبدیل به قرارداد قطعی شوند .
وی ادامه داد: از کشورمان نیز تعدادی از استانداران و نمایندگان مجلس و بخش خصوصی و چندین شهردار مرکز استان برای حضور در تالار اعلام آمادگی کرده اند.
ندیم با اشاره به رویکردهای مورد بررسی این مراسم خاطرنشان کرد: فرصتهای سرمایه گذاری که از سوی شهرهای جدید و برخی شهرداریها در این تالار ارائه خواهد شد در زمینه نوسازی بافت فرسوده ،شهربازی های روباز و سرپوشیده ، ساخت هتل ، انرژی های پاک، پسماند و بازیافت ، شهر هوشمند، خودروهای هیبریدی و برقی ، ساخت و سازهای شهری و …خواهد بود.

وی همچنین گفت: با هماهنگی شرکت عمران شهر جدید پردیس، پارک علم و فن آوری پردیس و شرکتهای پیشگامان توسعه جهانشهر و شیب راه تدبیر و مدرسه مجازی سرمایه گذاری، نشست دو روزه ای در شهر پردیس برای مذاکرات سرمایه گذاری شهری برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد در وب سایت مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت به آدرس www.nadimiran.ir ارائه شده است

ارسال نظرات