شاگردان داوود مهابادی در تیم قرمز پوش نساجی که در جایگاه سوم جدول لیگ آزادگان قرار دارند، در بازی دیروز سعی کردند تا با یک بازی هجومی و روبه جلو و با استفاده از امتیاز میزبانی و تشویق هواداران سه امتیاز را در خانه نگه دارند.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۴۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و دوم میزبان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر بود.

مجتبی روشنگر، مجید بهروزی، مجتبی ممشلی، محمد رحمتی، محمود شفیعی، سهیل رحمانی، محمدرضا خرسندنیا، احمدالجبوری، محمود خمیسی، سعید خردمند و محمد عباس‌زاده، 11 بازیکن مهابادی در این دیدار بودند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در این بازی پیراهن قرمز پوشید و تیم شهرداری ماهشهر با پیراهن آبی و زرد وارد زمین شد.

شاگردان داوود مهابادی که در جایگاه سوم جدول لیگ آزادگان قرار دارند، در بازی دیروز سعی کردند تا با یک بازی هجومی و روبه جلو و با استفاده از امتیاز میزبانی و تشویق هواداران سه امتیاز را در خانه نگه دارند.

عطش برد و کسب سه امتیاز برای نساجی سبب شد تا سعید خردمند یکی از خریدهای نیم‌فصل دوم این تیم در دقیقه 38 و با پاس محمد عباس‌زاده، توپ را وارد دروازه تیم ماهشهری کند و نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

در آغاز نیمه دوم، تیم فوتبال نساجی بر شدت فشار حملات خود افزود تا شاید بتواند بر تعداد گل‌های زده بی‌افزاید که این اتفاق محقق نشد.

شهرداری ماهشهر هم در دقایق ابتدایی بازی در نیمه دوم صاحب ضربه پنالتی شد ولی مجتبی روشنگر، سنگربان مطمئن نساجی، این ضربه پنالتی را گرفت تا ماهشهری‌ها نتوانند بازی را به تساوی بکشند.

در ادامه، محمد عباس‌زاده گلی را به ثمر می‌رساند ولی با تشخیص داور آفساید اعلام شد گرچه نظر کارشناسان داوری درستی و نادرستی گل را برای خاطر هواداران مشخص می کند اما در مجموع تاثیری بر اتفاقات بازی انجام شده نخواهد داشت.

از حواشی این دیدار می‌توان به اخراج علیرضا مرزبان، سرمربی تیم شهرداری ماهشهر از روی نیمکت اشاره کرد که به دلیل اعتراض به داور بازی انجام شد.

این دیدار با تک گل نساجی به اتمام رسید و شاگردان مهابادی توانستند در آستانه دربی مازندران، سه امتیاز شیرین خانگی را از آن خود کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها