خبرهای داغ:
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری نشست صمیمی و هم اندیشی پیشکسوتان و اساتید عرصه هنرهای تجسمی در محل حوزه هنری و با حضور رئیس حوزه هنری استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۴۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استانی، جواد کریم نژاد با اعلام این خبر گفت: هدف از این نشست پرداختن به مسائل هنرهای تجسمی و همفکری با هنرمندان این حوزه و تعامل با اساتید پیشکسوت در جهت انتقال تجربه می باشد تا با همگرایی، همدلی و هم افزایی و ایجاد راه های موثر به ارتقا کیفیت هنرهای فوق کمک کنیم.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات همفکری برای حل مشکلات صرفا مختص حوزه هنرهای تجسمی نیست، بلکه در حوزه های ادبیات، ادبیات پایداری و نمایش هم چنین جلساتی برگزار شده است و در این نشست ها با دعوت از پیشکسوتان و بهره گیری از تجربه های آنها ایده های خوبی برای حل مشکلات ارائه شده است.
کریم نژاد تصریح کرد: در پی این نشست، نسشت صمیمی دیگری با حضور اساتید و پیشکسوتان هنرهای تصویری و موسیقی در روز های آتی برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نشست صمیمی پیشکسوتان و اساتید عرصه هنرهای تجسمی حوزه هنری استان روز دوشنبه 16 بهمن ماه سال جاری راس ساعت 16 در محل حوزه هنری استان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها