خبرهای داغ:
به همت انجمن شیتوریو شیتوکای استان سمنان

برترین‌های مسابقات کاراته جام فجر در شاهرود تجلیل شدند

برترین‌های مسابقات کاراته گرامیداشت دهه فجر به همت انجمن شیتوریو شیتوکای استان سمنان در شاهرود تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۴۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یک دوره مسابقه کاراته به مناسبت گرامیداشت دهه فجر توسط انجمن شیتوریو شیتوکای استان سمنان در شهرستان شاهرود ویژه بانوان در تمام گروه‌های سنی برگزار شد.
این دوره از رقابت‌ها در ۲۷ جدول مسابقه با حضور ۱۳۲ کاراته‌کا از هفت باشگاه با همکاری سبک‌های شیتوریوگوجی‌دو، شیتوریوایتوسوکای و شوتوکان wskf و شیتوریوشیتوکای در مکان کانون جوانان بسیج شاهرود با همکاری مدیریت این کانون برگزار شد.
حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس، رئیس سبک در استان و مدیر کانون بسیج جوانان در جمع ورزشکاران و قهرمانان همراه با دیدار با خانواده‌ها به این مسابقه‌ها شور و نشاط بیشتری داد.
در پایان این مسابقات، تیم کانون جوانان بسیج شاهرود با مربیگری عباسی با کسب ۱۰ مدال طلا، ۶ نقره و ۹ برنز مقام اول و تیم کانون شهید بهشتی با مربی‌گری کوثری با کسب ۶ مدال طلا، ۶ نقره و یک برنز مقام دوم و تیم آکادمی کاراته الهادی البرز با مربی‌گری عباسی با کسب پنج مدال طلا، ۱۲ نقره و ۹ برنز مقام سوم را به دست آوردند و باشگاه‌های هلال احمر مهدی‌آباد، باشگاه کوثر، باشگاه البرز و صالحین سپاه در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
همگام با برگزاری مسابقه کاراته با حضور مشاور خانواده و تحصیلی در سالن مسابقه مشاوره تحصیلی و خانواده به علاقه‌مندان ارائه شد که مورد استقبال گسترده قرار گرفت.
در پایان مسابقات، احکام و مدال قهرمانان توسط مسؤولان سبک‌ها به قهرمانان اهدا و از داوران و مربیان تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها