فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمن خواست تا از طریق مشکلات معیشتی مردم رخنه در نظام ایجاد کند، گفت: گرانی‌ها نه تنها تمام نشده بلکه شدت هم یافته، اما این ملت هیچگاه از مسیر ولایت خارج نمی‌شوند.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۴۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب در نشست بصیرتی که شب گذشته در مسجد الاقصی مشهد برگزار شد، اظهار داشت:خداوند در قرآن سه وعده به مجاهدان راه حق داده است اولین آن وعده نصرت الهی است.

وی ادامه داد: خداوند انقلاب اسلامی را حفظ کرده است و به لطف او این جریان به هدف خود بسیار نزدیک شده است.

طائب خاطر نشان کرد: دشمن چهل سال است که با ما در حال جنگ است آنان داعش را به‌وجود اوردند تا به قول خودشان ریشه ایرانی‌ها را از بین ببرند، ولی ریشه خودشان سوزانده شد و پرچم‌های ایران، لبنان و حزب‌الله مدام در منطقه به اهتزاز درآمده است.

وی تصریح کرد: خداوند برای اتمام کار شیاطین به صورت مستمر در حال کمک رسانی به جبهه مقاومت است.

فرمانده قرارگاه عمار خاطر نشان کرد: سه اقدام شکست خورده همه پرسی استقلال کردستان، ربایش نخست وزیر لبنان و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باعث نزدیک‌تر شدن استکبار به دره سقوط و نیستی شده است.

وی ادامه داد: در فتنه اخیر آمریکا، عربستان و اسرائیل پول‌های زیادی صرف کردند که به اذن الهی و حضور به‌موقع مردم توطئه شان خنثی شد.

طائب با اشاره به اینکه دشمن خواست تا از طریق مشکلات معیشتی مردم رخنه در نظام ایجاد کند، تصریح کرد: گرانی‌ها نه تنها تمام نشده بلکه شدت هم یافته، اما این ملت هیچگاه از مسیر ولایت خارج نمی‌شوند.

وی در پایان گفت: مردم ایران در مشکلات و سختی‌ها همیشه در صحنه هستند و امسال هم همچون گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه شرکت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها