آیه الله طبرسی: مجموعه پارک باغ موزه دفاع مقدس مازندران به همت خانواده شهدا و مسؤولان کلید خورد، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با توجه ویژه‌ای به این مرکز در پی تکمیل ویژه این مجموعه با همکاری مردم دارد تا هویت ملت را مشخص کند.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۵۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در مراسم فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران، اظهار کرد: این مجموعه به همت خانواده شهدا و مسؤولان کلید خورد، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با توجه ویژه‌ای به این مرکز در پی تکمیل ویژه این مجموعه با همکاری مردم دارد تا هویت ملت را مشخص کند.

وی افزود: ملتی که تاریخ گذشته خود را فراموش کنند خودشان را فراموش می‌کنند، عربستان تمام آثار زمان پیامبران حتی خانه پیامبران را خاموش کرد آنها در واقع هویت خود را گم کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس و دوران اهدا جان شهیدان نشانه عزت و سربلندی کشور است و ما امروز وظیفه داریم این دوران را در استان مازندران را به بهترین وجه به تصویر بکشیم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه باید قدردان شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: حمایت و حفظ انقلاب اسلامی مردم  از واجبات است و ما آرزو داریم یاد و نام شهدا زنده نگه داشته شود و آرزوی موفقیت در این راه را داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها