ویژه برنامه‏‎های سخنرانی حرم امام رضا(ع) در دهه فجر تشریح شد

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به تشریح ویژه برنامه‌های تبلیغی، مذهبی و فرهنگی حرم مطهر رضوی در ایام الله دهه فجر پرداخت
کد خبر: ۸۹۸۳۷۶۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید جلال حسینی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های بلند انقلاب و امام راحل است.

وی افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که دلایل به وقوع پیوستن انقلاب و علل پایداری آن و نقش بی‌بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل‌های بعد از انقلاب، معرفی شود و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر برنامه‌‏های متعددی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: در این ایام روزانه بیش از ۱۲ سخنرانی تبلیغی و مذهبی با موضوعات انقلاب، دستاورد‌های انقلاب و نقش مردم در پایداری انقلاب، برای عموم زائران و مجاوران در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی رواق‌های «حضرت زهرا (س)»، «امام خمینی (ره)»، «دارالاجابه»، «غدیر»، «دارالحجه» و «شبستان‌های مسجد جامع گوهرشاد» را محل‌هایی عنوان کرد که ویژه برنامه‌های سخنرانی حرم مطهر در ایام فاطمیه در آن برگزار می‌شود.

حسینی اظهار کرد: حجج‌اسلام و المسلمین «کاظمیان پور»، «قرائتی»، «فردوسی پور»، «فرازی‌نیا»، «لونی»، «سلیمانی»، «یعقوبی»، «نظافت»، «محسن ‏قمی» و «قاضی‏‌عسگر» سخنرانانی هستند که با موضوعات «گفتمان انقلابی مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی»، «وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)»، «بایسته‎ها و حکومت صالحان در قرآن»، «انقلاب الگوی استقلال و حریت در جهان اسلام» و «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» در حرم مطهر رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های سخنرانی برای زائران غیرایرانی به زبان‌های «عربی» و «اردو» در رواق‌های «دارالرحمه»، «غدیر»، «سردر شرقی صحن جامع رضوی» و «مقبره شیخ حر عاملی در صحن انقلاب اسلامی» با موضوع تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار