بزرگترین قطعه و دستاورد دفاع مقدس با تکمیل فاز نخست در مازندران به بهره برداری رسید

قطعه پارک موزه دفاع مقدس مازندران یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس است که این استان افتخار شبیه‌سازی و افتتاح فاز نخست آن را کسب کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۶۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاریبسیج مازندران، فار نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، فرمانده قرارگاه قدس شمال کشور و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مسؤولان استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در ساری افتتاح شده است.

محمد اسلامی استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه این طرح در سخنانی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس  مازندران با بیان اینکه یاد و نام شهدا باید زنده نگه داشته شود، اظهار کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه این موزه به‌طور همزمان نشان دهنده یک اراده یکپارچه و قاطع است و رمز ماندگاری ما در انقلاب اسلامی براساس مولفه‌ها و با یادآوری مستمر است.

 استاندار مازندران بیان کرد: حضور فرماندهان دفاع مقدس در این جلسه یادآور دوران دفاع مقدس و صفات و تفکر جمعی ما بود که با باور دینی از خودگذشتگی همدلی و یکپارچکی ما را به پیروزی رساند و همه به یک هدف فکر می‌کردند کسی به فکر خودش نبود و این همدلی و یکپارچگی برای ما موفقیت‌های ماندگار را به ارمغان آورد.

اسلامی با اشاره به اینکه در این عصر هم می‌توانیم رفتارخودمان را با همان رفتار انقلابی مطابقت دهیم، گفت: ما در پیشگاه شهدا هستیم و خانواده‌های شهدا در این جمع حضور دارند.

وی در پایان گفت: این قطعه یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس است که افتخار شبیه‌سازی  آن نصیب مازندران شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار