قطعه پارک موزه دفاع مقدس مازندران یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس است که این استان افتخار شبیه‌سازی و افتتاح فاز نخست آن را کسب کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۶۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاریبسیج مازندران، فار نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، فرمانده قرارگاه قدس شمال کشور و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مسؤولان استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در ساری افتتاح شده است.

محمد اسلامی استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه این طرح در سخنانی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس  مازندران با بیان اینکه یاد و نام شهدا باید زنده نگه داشته شود، اظهار کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه این موزه به‌طور همزمان نشان دهنده یک اراده یکپارچه و قاطع است و رمز ماندگاری ما در انقلاب اسلامی براساس مولفه‌ها و با یادآوری مستمر است.

 استاندار مازندران بیان کرد: حضور فرماندهان دفاع مقدس در این جلسه یادآور دوران دفاع مقدس و صفات و تفکر جمعی ما بود که با باور دینی از خودگذشتگی همدلی و یکپارچکی ما را به پیروزی رساند و همه به یک هدف فکر می‌کردند کسی به فکر خودش نبود و این همدلی و یکپارچگی برای ما موفقیت‌های ماندگار را به ارمغان آورد.

اسلامی با اشاره به اینکه در این عصر هم می‌توانیم رفتارخودمان را با همان رفتار انقلابی مطابقت دهیم، گفت: ما در پیشگاه شهدا هستیم و خانواده‌های شهدا در این جمع حضور دارند.

وی در پایان گفت: این قطعه یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس است که افتخار شبیه‌سازی  آن نصیب مازندران شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها