مسئول بسیج دانشجویی فارس در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
قزل سفلی گفت: شعاربرنامه‎های ما در این ایام؛ 4 دهه انقلاب 4 دهه پیشرفت است که مبتنی براین شعار رویکرد برنامه‎ها تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه‎های مختلف با تاکید بر کارآمدی نظام است.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۹۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱

اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: برنامه های این ایام با بیان اینکه در ایام یک شعار و رویکرد و یک قالب برنامه ها تعیین کردیم عنوان کرد: شعار برنامه‎های ما در این ایام؛ 4 دهه انقلاب 4 دهه پیشرفت است که مبتنی براین شعار، رویکرد برنامه‎های ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‎های مختلف علمی، فناوری، نظامی، سیاسی و.. با تاکید بر کارآمدی نظام است که ملاحظات ما نیز با تکیه بر امیدآفرینی و بصیرت افزایی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه این مطلب بیان داشت: قالب برنامه‎های بسیج دانشجویی شامل میزگرد رسانه‎ای با نمایندگان تشکل‎های قانونی در دانشگاه پیرامون آینده انقلاب اسلامی و دادن بیانیه مشترک از جانب همه ان تشکل‎های قانونی دانشجویی است که در نوع خود کمتر اتفاق افتاده است.

قزل سفلی ادامه داد: با توجه به تعطیلی دانشگاه‎ها در این ایام انجام برخی برنامه‎های سالنی ممکن نبود از همین‎رو انتشار بیانیه، یادداشت و همین‎طور یک سخنرانی و مناظره استانی در این ایام را در جدول برنامه‎های اجرایی خود گنجاندیم، ضمن اینکه اقدام به ایجاد یک سیر نمایشگاهی در فضای مجازی و فضای محیطی کردیم.

وی در پایان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم محروم حاشیه شهر با حضور گروه‎های جهادی دانشگاه‎ها از اهم اقدامات بسیج دانشجویی در ایام دهه فجر است عنوان کرد: یک اتوبوسی نیز با عنوان " اتوبوس انقلاب "طراحی کردیم که در این اتوبوس یک گروه تئاتر خیابانی حضور دارند که با حضور در مکان‎های پرتردد شهر و اجرای تئاتر به طرح مباحثی پیرامون انقلاب می‎پردازند.

خبرنگار: بهزاد مهرکش

ارسال نظرات