رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: مشکلات فرهنگی در سطح دانشگاه آزاد بسیار زیاد است و ما باید با کمک مجموعه بسیج دانشجویی با یک کار جهادی به مبارزه با این مشکلات بپردازیم و این آسیب ها رااز بین ببریم.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۰۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، دکتر عبدالله خالصی دوست در نشست هم اندیشی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان سمنان شرکت کرد.
در ابتدای این نشست مرتضی دهرویه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت:با تغییراتی که در مدیریت مجموعه دانشگاه آزاد انجام شده تغییرات خوبی هم در برنامه های فرهنگی به چشم می آید.همچنین بسیج دانشجویی این آمادگی را دارد تا با اجرای برنامه های فرهنگی،علمی و... به ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد کمک کند.
در ادامه دکتر خالصی دوست رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ضمن عرض خوشامد گویی به اعضای حاضر در جلسه گفت:این دغدغه مند بودن شما دانشجویان بسیجی بسیار قابل تحسین است و من بسیار خوشحال هستم که در دانشگاه آزاد چنین دانشجویان دغدغه مند با این دیدگاه انقلابی در حال تحصیل هستند.
عبدالله خالصی دوست گفت:مشکلات فرهنگی در سطح دانشگاه آزاد بسیار زیاد است و ما باید با کمک مجموعه بسیج دانشجویی با یک کار جهادی و انقلابی به مبارزه با این مشکلات بپردازیم و این آسیب ها را در دانشگاه از بین ببریم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در پایان گفت: مشکلات صنفی زیادی از جمله مشکلات خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه آزاد وجود دارد که ما بدنبال رفع آن هستیم.ورود بسیج دانشجویی به خوابگاه ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی موجود در خوابگاه های دانشجویی حرکت بسیار خوبی است که باید استمرار داشته باشد.

ارسال نظرات