خبرهای داغ:
یک فعال سیاسی و اجتماعی:

جوانان را با وضعیت واقعی جامعه پیش از انقلاب آشنا کنیم

یک فعال سیاسی و اجتماعی گفت: مسئولین باید تلاش کنند تا جوانانی که حکومت طاغوت را بر کشور ندیده‌اند و تنها تعریف آن را از رسانه های بیگانه و مغرض شنیده اند متوجه شوند ما با انقلابی که کرده ایم چه ارزشهایی را بدست آورده ایم.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۱۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

سروری از فعالین اجتماعی و سیاسی استان قزوین، در گقت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و چالشهای پیش رو و ضرورت پاسخگویی مسئولان در برابر مردم و اقدام برای حل مشکلات آنها امری لازم است.
وی تصریح کرد: نهادهای فرهنگی کشور و همچنین رسانه ها باید وضعیت پیش از انقلاب را بر اساس مستندات به شکل واقعی و با پرهیز از اغراق و اضافه گویی بیان کنند.
این فعال اجتماعی در ادامه به اهمیت تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولین و جوانان نسل اول و دوم انقلاب باید اتفاقات پس از انقلاب و دستاوردهای آن را با ارائه مستندات و در قالبی که برای نسل های پس از انقلاب باورپذیر باشد به مردم معرفی کنند.
سروری ابراز داشت: مسئولین باید تلاش کنند تا جوانانی که حکومت طاغوت را بر کشور ندیده‌اند و تنها تعریف آن را از رسانه های بیگانه و مغرض شنیده اند متوجه شوند ما با انقلابی که کرده ایم چه ارزشهایی را بدست آورده ایم.
وی توضیح داد: اگر با دلیل و منطق و بهره گیری از روش های صحیح تبلیغی توانستیم نسل جوان را نسبت به آنچه رخ داده و آنچه که رخ خواهد داد آگاه کنیم، آنگاه می توانیم به موفیت‌های بزرگتری نیز دست یابیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: با آگاه‌سازی جوانان می‌توانیم اولا قشر جوان را نسبت به اینده انقلاب امیدوار کنیم و ثانیا اعتماد به نظام را در بین کسانی که پدر و مادرهای آینده کشور هستند و قرار است نسل جدید به دست آن ها تربیت شوند، بالا ببریم.
سروری در خاتمه متذکر شد: با آگاه‌سازی نسل سوم و چهارم انقلاب و برنامه های مستند و تبلیغی از مراکز فرهنگی و هنری و رسانه های مختلف می‌توانیم گام مهمی در تضمین آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار