مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان عنوان کرد:گروههای جهادی اکنون وارد فاز جمع آوری کمکهای مردمی شده اند و در قالب کمپین “آه کوهبنان” بیش از ۲۵ تن اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده تامین شده است که این اقلام شامل کانکس، پتو، کنسروجات و دارو می باشند.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۳۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ناصر بهروز در رابطه با برگزاری اردو‌های جهادی زمستانه گفت:: در فاصله بین دو ترم حدود ۷۰۰ نفر در قالب ۲۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان در شهرستان‌های کهنوج، بم و مناطق زلزله زده و حاشیه شهر کرمان اعزام شدند.




مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان افزود: براساس شناسایی‌هایی که در هر منطقه صورت پذیرفته و برپایه ظرفیت‌های آن منطقه فعالیت‌های گروه‌های جهادی تقسیم بندی شده است که شامل توانمندسازی، مباحث فرهنگی، رفع آسیب‌های اجتماعی، پروژه‌های عمرانی مثل طرح‌های آبرسانی، سرویس‌های بهداشتی و ساخت مدارس بوده است.





وی با اشاره به ماموریت گروه‌های جهادی اظهار داشت: نگاه ما به اردو‌های جهادی، حل مساله است یعنی سعی کردیم معضلات را پیدا کنیم و نسبت به حل آن مساله گام‌های موثری برداریم.





بهروز در رابطه با فعالیت‌های جهادی در منطقه زلزله زده کوهبنان تشریح کرد: از روز ابتدایی زلزله تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر در منطقه حضور پیدا کردند که در ابتدا عملیات آواربردای و امداد و نجات را انجام می‌دادند و در روز‌های بعد از زلزله خدماتی همچون راه اندازی آشپزخانه که قریب به ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم توزیع شد.





مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان ادامه داد: گروه‌های جهادی اکنون وارد فاز جمع آوری کمک‌های مردمی شده اند و در قالب کمپین “آه کوهبنان” بیش از ۲۵ تن اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده تامین شده است که این اقلام شامل کانکس، پتو، کنسروجات و دارو می‌باشند.





وی با تاکید بر استمرار حضور گروه‌های جهادی در مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی از این به بعد بیشتر در مناطق زلزله زده حضور خواهند داشت و این فعالیت‌ها تا دو سال آینده جهت کمک به بازسازی و ساخت و ساز مناطق آسیب دیده ادامه خواهد داشت.





ناصر بهروز در خصوص اردو‌های جهادی نوروزی گفت: در ایام نوروز بیش از ۱۵۰۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام قبلی و تمرکز بر حاشیه شهر کرمان و حضور در شهرک‌های سیدی، صنعتی و انتهای شهرک پدر در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به خانواده‌های آسیب دیده به فعالیت می‌پردازند.
ارسال نظرات