خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :

آمریکا باحضور در هر نقطه ای بحران را چندبرابر می کند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: آمریکا در هر جایی که پا گذاشته است مشکل و بحرانآن منطقه را چندین برابر کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۴۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در همایشی که بین کارگران و کارکنان سرامیک البرز به مناسبت دهه فجر برگزار شد اظهار داشت : در زمان رژیم پهلوی مشکلات معیشتی و اقتصادی خیلی بدتر از حال بود وپنچاه و شش درصد مردم در زیر خط فقر زندگی می کردند .
وی افزود : محمد رضا شاه به عنوان شخص اول مملکت که باید به فکر مردم و معیشت مردم می بود به فکر عیاشی خود بود ، کسی که نمی تواند زندگی خود را درست اداره کند و به فکر مردم نباشد و مسوولیت همه چیز موروثی باشد اینها می توانند برای ما تصمیم گیرنده باشند و دل بسوزانند .
وی اشاره به نداشتن استقلال سیاسی در دوره پهلوی افزود : در زمان پهلوی نخست وزیری برای انتخاب باید مهر تایید آمریکا را می گیرفت و حتی برای عزل نخست وزیر تایید آمریکا واجب بود ، ما اجازه ترمیم یک قطعه هواپیما را نداشتیم و حتی نمی توانستیم ترمیمش کنیم .
وی ابراز داشت : یک آمریکایی اگر با ماشین ایرانی را زیر می کرد و می کشت حتی ما اجازه اعتراض را نیز نداشتیم .
وی ابراز داشت : بنده منکر مشکلات نیستم حتی در زمان امام علی (ع) نیز مشکلاتی بوده ولی اگر مشکلاتی از این قبیل در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست به خاطر اسلام است ، این ها دنبال این هستند که به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند .
سرهنگ حیدری سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: آمریکا در کجا پای گذاشته است و مشکلات آن منطقه رفع شده است ، در سوریه ، عراق ، لیبی یا مصر ، آمریکا هر کجا رفته است جنگ را با خود برده و آمریکای جنایت کار دنبال این است در ایران جنگ داخلی راه بیاندازد . وضیعت بحرانی ایجاد کنند و به منافع خودش در ایران دست پیدا کنند .
وی در پایان افزود : ما برای این که نام الله بر روی پرچم هک شود وجب به وجب شهید دادیم ولی عدیه ای بی بصیرت که با احساسات خودشان تصمیم می گیرند پرچم ایران را آتش می زنند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار