رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه ما به نظام و امام(ره)، با سیاه‌نمایی اجحاف می‌کنیم، گفت: نباید ناکارآمدی افراد به پای نظام نوشته شود؛ بحث اشتغال واقعا آزاردهنده است اما این مشکل واقعاً به راحتی حل شدنی است.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۴۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت هزار مدرسه دوم برکت، با گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: اینکه سالانه ایام پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، مرور آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و تجدید بیعت با آنهاست.

وی افزود: در کشور، مشکلات زیادی وجود دارد که عمده آنها معیشت و اشتغال است و در کنار آن، اقدامات زیادی پس از انقلاب صورت گرفته است.

مخبر اضافه کرد: گاهی رفاقت در فضای سیاسی کشور جای خود را به رقابت سیاسی می‌دهد و دستاوردهای انقلاب اینگونه به یغما می‌رود و این درست چیزی است که دشمن می‌خواهد.

رئیس ستاد اجرای فرمان امام(ره) گفت: زمانی در کشور جمعیت سی میلیونی داشتیم و 6 میلیون بشکه نفت می‌فروختیم و اکنون 80 میلیون جمعیت داریم و دو میلیون بشکه نفت می فروشیم اما حجم خدمات به مردم بسیار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بنا را بگذاریم کسانی که بتوانند بهترین تیتر را با بهترین امیدبخشی انتخاب کنند جایزه دهیم.

مخبر با بیان اینکه ما به نظام و امام(ره)، با سیاه‌نمایی اجحاف می‌کنیم، گفت: نباید ناکارآمدی افراد به پای نظام نوشته شود؛ بحث اشتغال واقعا آزاردهنده است اما این مشکل واقعاً به راحتی حل شدنی است.

وی ادامه داد: همین کشور بی آب ما در برخی نقاط خود به اندازه یک کشور مثل هلند بارندگی دارد اما گاهی اوقات بی‌تدبیری می‌کنیم و در مکان‌های خشک احداث بنا و کشاورزی داریم.

رئیس ستاد اجرای فرمان امام(ره) تصریح کرد: باید از دستاوردهای نظام دفاع کنیم در عین حال که بی هیچ محدودیتی باید مشکلات را گفت و نقد کرد.

وی با بیان اینکه اگر رسانه‌ها خوب عمل کنند هیچ مسئولی جرات نمی‌کند پای خود را کج بگذارد، ادامه داد: امروز برای ما روز بزرگی است زیرا در ذهن ما نمی گنجید هزار مدرسه اول را بسازیم اما با لطف خدا مدرسه سازی تنها جزئی از کارهای ماست.

مخبر گفت: هیچ کاری در ستاد انجام نمی شود مگر در جهت رفاه محرومان و اساسی ترین کار ما اکنون اشتغال زایی است که 360 هزار فرصت شغلی را ایجاد کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا مهر آینده حدود 300 مدرسه ساخته شود و به عنوان هدیه رهبری در مناطق محروم تقدیم شود که نیازمند 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

رئیس ستاد اجرای فرمان امام(ره) افزود: اگر آموزش و پرورش موفق باشد تضمین کننده موفقیت آینده نظام است و امیدواریم تا سال 1400، هزار مدرسه دوم را بسازیم.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات