سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۵۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش بسیج رسانه، سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر بیانیه ای را صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (سوره مبارکه آل عمران، آیه ۲۰۰

 

حاکمیت اسلام بر جامعه که از جمله اصلی ترین مطالبات مردم در انقلاب اسلامی بود از جمله شاخصه های راهبردی آن، قاعده نفی سبیل بر اساس آیه مبارکه «و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلاً» می باشد که راه هر گونه سلطه طلبی آشکار و پنهان بر ایران اسلامی را سد می نماید. اینک دشمن انقلاب اسلامی با فهم انحراف ناپذیری مسیر کلان انقلاب اسلامی با چنین کشتی بانی، دستکش مخملین بیرون آورده و دست چدنی خویش را نمایان ساخته است. در چنین لحظه ای، انتظار از دولتمردان نمایش مرحله دوم در نرمش قهرمانانه و امتیازگیری از حریف است که تداوم انعطاف عدول از منطق حاکم بر این راهبرد است و اینک باید در افکار عمومی دنیا به دشمن ضربه هوشمندانه زد و حقانیت انقلاب اسلامی را بیش از پیش تبلیغ نمود.

 

دهه مبارک فجر، بزرگترین تحول تاریخ اسلام و جهان است که ملت ایران با کمک سه عنصر اتحاد، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ بفرستد و الگویی برای ظلم ستیزی تمامی بشریت شود.

 

امروز دشمنان خون خوار اسلام و انقلاب به دنبال ایجاد انحراف در مسیر این انقلاب اسلامی هستند و تلاش می کنند تا با نفوذ و ایجاد تغییر در تفکر مسئولین جمهوری اسلامی این انقلاب بزرگ را به انحراف بکشانند که البته تاریخ چهار دهه ای انقلاب اسلامی نشان می دهد که مردم اجازه این کار را نخواهند داد.

 

سران استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیزم بین الملل از شروع نهضت بزرگ انقلاب اسلامی ایران با ترور ، توطئه های گوناگون، تحمیل 8 سال جنگ ، تحریم‌های ظالمانه، برافروختن آتش فتنه ها و دیگر دسیسه ها سعی کردند از حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند؛ اما حضور همیشه مردم در صحنه ها با اتحاد و یکپارچگی در زیر سایه ولایت فقیه توانست دشمنان را مایوس کند.

 

تجربه چهار دهه گذشته نشان داده است که انقلاب اسلامی مردم ایران فروکش نخواهد کرد و جمهوری اسلامی با سرعت و قدرت پیش خواهد رفت و روزی خواهد رسید که گلبانگ الله اکبر از دیوارهای بلند نظام سلطه پخش خواهد شد.

 

سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در آستانه فرارسیدن یوم الله 22 بهمن ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آحاد مردم ایران اسلامی را به حضور در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت می کند.

ارسال نظرات