افتتاح پنج خانه محروم، ویزیت رایگان در مناطق محروم، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسابقات علمی و ورزشی، یادواره شهدای حوزه و حضور بسیجیان در مصلاهای بخش و شهرستان بابل، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا و دهها برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی مهمترین عناوین اجرایی سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج سپاه بابل میباشد.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۷۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی و روزهای به یاد ماندنی آن، یاد آور عزم و اراده پولادین مردمان این سرزمین برای غلبه بر سستی‌ها و غفلت‌های خویش و پایان بخشیدن بر پلیدی‌هاو شقاوت‌های خصم است.

وی افزود: دهه فجر امسال با ایام فاطمیه و سالروز شهادت جانسوز صدیقه طاهره که واسطه فیض ربوبی و دیباچه زرین کتاب حقیقت است مصادف شده و شایسته است این ایام را پاس داشته و خویش را در اندوه و ماتم جاری در جان مطهر سرچشمه خوبی‌ها امام عصر (عج) همراه کنیم.

فرمانده سپاه بابل گفت: هر سال که از عمر انقلاب می‌گذرد و جایگاه عظیم آن در احیای اسلام گسترش موج اسلام‌خواهی در جهان تعمیق ارزش‌هایی مانند بیداری مسلمین، استکبار ستیزی، تنگ تر شدن حصار رژیم صهیونیستی و کاسته شدن از قدرت نفود و سیطره آمریکا در جهان آشکار تر می‌شود ارزش وجایگاه بی بدلیل انقلاب اسلامی در میان ملت‌های منطقه بیشتر می‌شود.

وی افزود: از منظر بیرونی نگرانی کشورهای استکباری از پیروزی‌های جریان مقاومت در یمن، عراق، لبنان و سوریه، خشم آنان را به شدت برانگیخته و وارد آمدن ضربات حیثیتی و امنیتی بر اعتبار و موقعیت آمریکا از سوی ایران مسئله مزبور را عمیق تر کرده و آمریکا هرسناک در صدد توطئه است.

رمضانی گفت: 22 بهمن ماه و انتخابات مجلس پس از برجام موضوعات امید ار کننده ای را نوید می‌دهد از یک سو مشارکت پرشور و گسترده‌تر از قبل در راهپیمایی 22 بهمن مردم‌سالاری دینی را به عنوان یک تفکر و فلسفه سیاسی در حکومت واقعی مردمی و متمایز از دیگر الگوهای سیاسی و حکومتی بار دیگر در جهان به نمایش گذاشتند وپیام‌های متعددی را به دوستان و دشمنان انقلاب، اعلام و اندیشه جذاب خود را اعلان کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بابل افزود: 60 عنوان برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی این ناحیه و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بابل برگزار که مهم‌ترین آنها افتتاح پنج خانه محروم، ویزیت رایگان در مناطق محروم، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسابقات علمی و ورزشی، یادواره شهدای حوزه و حضور بسیجیان در مصلاهای بخش و شهرستان، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا و دهها برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها