نوردزی تصریح کرد: مازندران جز استان‌های برتر در زمینه سهم مردم در کمک به این نهاد بوده و با داشتن سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت سرانه صدقه روزانه 18 تومان است که می‌توانیم با صدقه و انفاق جهت محرومیت‌زدایی گام برداریم.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۸۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا نوروزی در همایش تجلیل از خیران و حامیان نیکوکار مازندران با عنوان "والی مهر" اظهار داشت:گرامی می‌داریم دهه فجر را که به برکت آن مردم از ظلم و ستم خارج شدند که باید قدردان این انقلاب و نظام و پیرو امام و شهدا باشیم.

وی افزود: کمیته امداد از نهادهای فرهنگی انقلاب و با حضور خیران جهت عدالت اجتماعی و رفع محرومیت گام بر می‌دارد و در این میان مردم شریک راهبری و استراتژیک امداد در رسیدگی و خدمت رسانی به فقر و محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران تصریح کرد: امداد خدمت‌گذار خیرانی بوده که می‌خواهند به هر نحوی به جامعه خیر برسانند که این توفیقات آثار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در جامعه ایجاد می‌کند.

نوروزی گفت: آنچه خداوند در اختیار ما قرار داد باید شاکر باشیم و به افرادی که نیازمند دستگیری هستند کمک کنیم.

وی بیان کرد: در 9 ماههه امسال، 27 هزار و 305 خانوار با جمعیت 45 هزار و 868 نفر زیرپوشش این نهاد مقدس هستند و بیش از 39 هزار نفر سالمند روستایی زیرپوشش طرح شهید رجایی قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، تصریح کرد: در 9 ماهه نخست امسال دو هزار و 128 نفر از مددجویان امداد از خدمات بیمه درمانی برخوردار شدند و 114 میلیارد و 521 میلیون ریال دربخش سلامت هزینه شد و هزار و 413 خانوار افراد خانواده زندانی زیر پوشش این نهاد قرار گرفتند و از کمک هزینه معیشت، بیمه خدمات درمانی، مستمری خدمات فرهنگی و خودکفایی استفاده کردند.

نوردزی تصریح کرد: مازندران جز استان‌های برتر در زمینه سهم مردم در کمک به این نهاد بوده و با داشتن سه میلیون و 200 هزار  نفر جمعیت سرانه صدقه روزانه 18 تومان است که می‌توانیم با صدقه و انفاق جهت محرومیت‌زدایی گام برداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: سه هزار و 400 تسهیلات یک تا دو میلیون تومان، 500 جهیزیه و در ساخت سه هزار واحد مسکونی در انتظار کمک خیران هستیم که امیدواریم با حضور این افراد بتوانیم گامی در جهت رفع محرومیت‌ها و رفع نیازمندی‌های استان برداریم.

در این مراسم از خیران و نیکوکاران استان با اهدای جوایز تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها