فرمانده سپاه اردبیل گفت: تشکیل نظام اسلامی یکی از برجسته‌ترین معروفات در جامعه می‌باشد و پاسداری از آن وظیفه آهاد مردم در ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۱۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

تشکیل نظام اسلامی یکی از برجسته‌ترین معروفات در جامعه می‌باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار بابازاده در همایش علمی امر به معرف و نهی از منکر که متبرک به نام شهید ابوالفضل پیرزاده است، تشکیل نظام اسلامی را یکی از برجسته ترین معروفات در جامعه برشمرد و پاسداری از آن را وظیفه آهاد مردم در ایران اسلامی عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با اشاره به اینکه پایداری نظام با عملکرد میدانی میسر می شود گفت: سپاه مجموعه ارزشی بوده و جهت صیانت از خون شهیدان با تمام توان در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر علم، دانش و پژوهشی که باعث ارتقا تغییر موقعیت نظام شود مورد اعتقاد ماست عنوان کرد: علم و استعدادی که تلفیق و ترکیبی از عشق، تجربه و دانش نباشد نمی تواند به منصه ظهور برسد.

سردار بابازاده در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان اینکه تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از خود سازی شروع می شود گفت: اهتمام به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در بستر خانواده به عنوان یکی از ستون های اصلی تکوین نظام است.

ارسال نظرات