فرماندار ازنا:

کارخانه سیمان‌سفید ازنا احداث می‌شود/ بروز کردن تأسیسات بیمارستان ازنا

فرماندار ازنا گفت: کارخانه سیمان‌سفید ازنا با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و با اشتغال ۵۰۰ نفر احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۱۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
محمد محمدی نژاد فرماندار ازنا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج لرستان؛ ضمن عرض تسلیت دهه فاطمیه اظهار داشت: ما باید قدر امام و شهدا را بدانیم که تحقق این انقلاب را مدیون اینان هستیم.
وی افزود: رمز موفقیت و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال رهبری مقام معظم رهبری و مردم و حضور آن‌ها درصحنه است.
محمدی نژاد با تشکر از مردم عنوان کرد: باید از نوآوران در تمام عرصه‌ها و سرمایه گذران برای ایجاد اشتغال سپاس گذار باشیم.
وی گریزی به فعالیت‌ها شهرستان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی زد و گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری دولت و دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار با ارائه ۲۵۰ طرح و پیش‌بینی ۶۴ میلیارد اعتبار به شهرستان تا حدودی تحقق خواهد شد.
فرماندار بیان کرد: دو روستا را برای الگو تحقق اقتصاد مقاومتی و ریشه‌کنی بیکار مرکز هدف قراردادیم.
وی با اشاره به بحث کارورزی خاطرنشان کرد سهم شهرستان ازنا در این طرح ۲۷۰ نفر است که در شرکت‌ها مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در بحث مهارت‌آموزی در سطح شهرستان با همکاری فنی و حرفه‌ای ازنا ایجاد اشتغال و آموزش کرده است.
محمدی نژاد گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۷۱ پروژه کلنگ زنی و افتتاحیه خواهد شد که بالغ ۷۹۳ میلیارد هزینه شده است.
وی افزود: کارخانه سیمان‌سفید ازنا با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و با اشتغال ۵۰۰ نفر احداث خواهد شد.
محمدی نژاد با اشاره به کشت گل محمدی در ازنا عنوان کرد: یک هزار هکتار زیر کشت گل محمدی قرار خواهد گرفت و کارخانه اسانس گیری در ازنا احداث خواهد شد و ۱۰۰ نفر از فارغ تحصیلان کشاورزی به کار گرفته خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: در ازنا یک نیروگاه خورشیدی در ۲۰ هزار هکتار با ظرفیت تولید ۱۰ هزار مگاوات برق کلنگ زنی خواهد شد.

باند هلی کوپتر بیمارستان و چند خانه بهداشت آماده بهره‌برداری است و درمانگاه مجهز تأمین اجتماعی در حوزه خدمات به اشخاص تحت پوشش بیمه خدمات درمانی خواهد داد.

محمدی نژاد با اشاره به پروژه‌های بهداشت و درمان تصریح کرد: بخش دیالیز ازنا با همکاری دولت و خیرین سلامت شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: هواشناسی ازنا با یک سیستم هواشناسی به ارزش ۳۴۰ میلیارد استقرار داده است.

محمدی نژاد در ادامه با اشاره به کارخانه فولاد بیان کرد: فولاد ازنا ۹۵ درصد تجهیزات فولاد واردشده که به علت تحریم‌ها و ماندن در بنادر نیاز به نوسازی دارند و حدود ۸۵ درصد تجهیزات نصب‌شده است و تا پایان سال ۹۷ افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سد کمندان با افزایش دو شیفت کاری تا سال آینده آب‌گیری خواهد شد.

محمدی نژاد گفت: فاز دوم فرو آلیاژ با ایجاد اشتغال ۲۰۰ نفر قطعی است.
محمدی نژاد پروژه جاده ازنا شازند را مهم دانست و گفت: این جاده به علت عرض کم و تردد ماشین‌ها سنگین مشکلاتی را به همراه داشت.
وی افزود: با پیگیری‌ها نماینده و شورای تأمین و امام‌جمعه ازنا و شهر مومن‌آباد و نمایندگان مردمی ۳۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد و در ردیف اعتبارات قرار گرفت و تا عید ۱۲ کیلومتر سهم لرستان در مناقصه قرار گذاشته خواهد شد.
ارسال نظرات