نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی دهه فجر را دهه گرامیداشت شعائر و ارزش های الهی یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۱۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی در مراسم شانزدهمین مجمع عالی بسیج شهرستان طارم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را خدمت ملت شریف ایران تسلیت گفت.

حجت الإسلام مهدی زاده با اشاره به ویژگی های حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: خلقت از نور خداوند متعال، تکلم کردن در بطن مادر ، فراهم شدن برترین قابله ها و رشد و نمو از مهمترین ویژگی های ایشان بود.

وی اظهار داشت: اگر در جغرافیای خلقت انسان اندیشه شود خداوند متعال قانونی وضع کرده است بنام قانون طبیعت که انسان باید در آن سیر کند گفتنی است حق تعالی همانگونه که حضرت موسی(ع) را در آب و حضرت ابراهیم(ع) را در آتش و حضرت عیسی(ع) را بدون دخالت پدر بدنیا آورد توانست معمارکبیر اقلاب اسلامی را به طرز معجزه آسا در این ۱۵ سال نجات دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی به مقایسه انقلاب اسلامی امام (ره) با انقلاب پیامبر اسلام پرداخت و تصریح کرد: یکی از عوامل پیروزی انقلاب پیغمبر هجرت بود که امام راحل هم بعد از ۱۵ سال وارد ایران شد گفتنی است امام هم همانند پیامبر اسلام بیشتر از ۱۰ سال بعد از تبعید زنده نماند، بدن هر دو بزرگوار سه شبانه روز برای وداع با مردم در زمین ماند.

حجت الإسلام مهدی زاده گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بسیج را درجهان فراگیر کرد و گفت: من از فرودگاه به فرودگاه پیام اسلام را به گوش جهانیان خواهم رساند بنابراین بعد از ۱۵ سال تبعید وارد ایران شد با گرفتاری هایی از جمله هشت سال دفاع مقدس مواجه شد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر، دهه گرامیداشت شعائر و ارزش های الهی و یادآور حمایت مردم از پیشوا و رهبرشان حضرت امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان ابراز کرد: عمده هدف دشمنان اسلام فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این کار را از طریق روی آوردن به جنگ نرم و هجمه های فرهنگی عملیاتی می کنند.

وی تصریح کرد: علت اینکه امروزه کشورهای غربی نمی توانند به کشور ایران حمله کنند اینست که هر ۲۰ روز یکبار اختراعات و ابتکارات توسط ملت ایران لرزه به جان دشمنان انداخته است.

مهدی زاده تأکید کرد: داشتن اقتدار اقتصادی یک رکن مهم اقتصاد مقاومتی است باید تلاش کنیم اقتصادی پویا داشته باشیم تا در مقابل جذر و مد اقتصادی دچار آسیب جدی نشود.

گفتنی است، شانزدهمین مجمع عالی بسیج شهرستان طارم با حضور حجت الإسلام مهدی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی، نخبگان و صاحبنظران اقتصادی، کارگروه و اعضای فعال بسیج، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در مسجد جامع شهر آببر برگزار شد.

لازم به ذکر است، قرائت بیانیه و اعلام گزارش توسط کارگروههای فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی اهداء جوائز به کارگروه و اعضای فعال بسیج شهرستان از جمله برنامه های قابل اجرا در مجمع عالی بسیج بود.

ارسال نظرات