فرمانده سپاه ناحیه اشکذر:

شهادت؛ لباس تقوا و سپر محکم خداست

فرمانده سپاه ناحیه اشکذر گفت: ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهدا وشهادت لباس تقوا و سپر محکم خداست.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۳۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: سرهنگ سید اسدالله امامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی که با حضورفرماندارشهرستان امام جمعه رستاق وجمعی ازمسئولین پیشکسوتان دانش آموزان که درمنطقه شمسی کنارقبور شهدای انقلاب برگزار شده بود گفت :ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم، دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س)، عنوان کرد: آرامش امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.
امامی تصریح کرد: تنها رمز ماندگاری و پیروزی و مقاومت وما و برون رفت ما از مشکلاتی که در کشور و حتی در جهان اسلام داریم این است که ما فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم.
وی افزود: رهبری و مدیریت امام باعث شد که قدرت استکبار در ایران از بین برود از این جهت دلیل ناکامی استکبار در مقابل این کشور همیشه پیروز و جاویدان از برکت وجودی آن امام و رهبری مقام عظمای ولایت است.
وی یادآور شد: شهدا خونشان را در راه حفظ اسلام، قرآن و تفکر ناب محمدی(ص) ریختند و این راه نیز برای همیشه ادامه خواهد داشت و ما باید در این راستا از فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت کنیم و برای خدمت گذاری به مردم گام برداریم.
وی در ادامه به ظلمهای شاه اشاره کرد  و کارهایی که زن شاه اشراف انجام می داد بیاناتی را یاد آورشد.
در پایان شرکت کنندگان در مراسم گلزار مطهر شهدای انقلاب را غبار روبی و عطر افشانی کردند و با قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار