مام جمعه شاهرود گفت: امروز عزت، عظمت و اقتدار ایران به برکت ایستادگی ملت و رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای است و راه انقلابیان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۳۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و زنگ انقلاب در دبیرستان بهارستان در شاهرود، با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای آشنایی با انقلاب و دستاورد‌ها و اهداف پیدایش آن است، اظهار داشت: امروز باید علت حفظ این انقلاب شکوهمند به دقت بررسی شود.
وی تأکید کرد: امروز حضور مردم در صحنه نشان از این دارد که انقلاب ماندنی است و راه انقلابیان ادامه دارد.
امام جمعه شاهرود افزود: امروز عزت، عظمت و اقتدار ما به برکت ایستادگی ملت و رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای است و باید با قدردان این موقعیت باشیم.
امینی بیان کرد: همه باید در راستای حفظ انقلاب اسلامی کوشا باشیم و دانش‌آموزان می‌توانند با درس خواندن به وظیفه مهم خود عمل کنند.
نرخ باسوادی امروز به ۹۵ درصد افزایش یافته است
سیدمحمدرضا هاشمی، فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی که باید برای مردم بیان شود نرخ باسوادی است، افزود: نرخ باسوادی قبل از انقلاب ۲۸ درصد بوده و این آمار امروز به ۹۵ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: این دستاورد در عرصه کسب سواد است و ما در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و دفاعی امروز قدرت در منطقه و جهان هستیم و این‌ها همه به برکت انقلاب اسلامی است.
پذیرش در کنکور امسال رشد داشت
حمید باباخانی، رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود نیز به آمار فعالیت‌های دانش‌آموزی و درخشش دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: پذیرش در کنکور امسال در رشته‌های دندان‌پزشکی و پزشکی توسط دانش‌آموزان شاهرودی ۸۹ درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت دو بال برای رشد دانش آموزان هستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران با بارورکردن این دو بال سبب شد تا دانش‌آموزان دیروز ما مدیران خدمت‌گزار امروز باید و دانش‌آموزان امروز ما نیز مدیران انقلابی فردای انقلاب بوده و این انقلاب را با مدیریت انقلابی خود به صاحب اصلی‌اش تحویل دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها