خبرهای داغ:
پروژه‌های بخش مرکزی شاهرود هم‌زمان با دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۴۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پروژه‌های بخش مرکزی شاهرود پیش از ظهر امروز هم‌زمان با دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود افتتاح شد.
این مراسم با حضور مسؤولان در گلزار مطهر شهدای روستای سعدآباد شاهرود آغاز و نمازخانه و سرویس بهداشتی این روستا که به همت دهیاری سعدآباد احداث شده بود، افتتاح شد.
تقویت و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف روستای سعدآباد به همت اداره توزیع برق شهرستان شاهرود اجرا و احداث واحد مسکونی حسن یارمحمدی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن افتتاح شد.
در ادامه معاون استاندار سمنان و مسؤولان با حضور در دهستان دهملا، گلخانه عاطفه محمدی‌فرد (سبزی و صیفی) و گلخانه حسنعلی غلامی (سبزی و صیفی) که با حمایت جهاد کشاورزی ایجاد شده است را افتتاح کردند.
کارگاه قارچ صدف شاهوار یونسیان در روستای قلعه شوکت با حمایت اداره جهاد کشاورزی دیگر طرحی بود که افتتاح شد.
تعریض و پیاده‌روسازی خیابان شهدای هفتم تیر روستای مغان به همت دهیاری این روستا و کلنگ‌زنی فضاسازی اطراف قلعه جهان‌سوزمیرزا با مشارکت بنیاد مسکن با حضور فرماندار شاهرود آغاز شد.
افتتاح ساختمان اداری دهیاری روستای تل و استخر ذخیره آب کشاورزی و سیستم آبیاری زیرسطحی غلامرضا ابراهیمیان با مشارکت اداره جهاد کشاورزی در این روستا از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور معاون استاندار سمنان و مسؤولان بخش مرکزی شاهرود انجام شد.
فرماندار شاهرود با حضور در چاه باقر، سیستم قطره‌ای این منطقه را افتتاح کرد و سپس با حضور در روستای دیزج، جدول‌کاری و آسفالت خیابان رودیان را افتتاح و با خانواده شهید رمضانعلی نوری دیدار کرد.
افتتاح واحد تولید نشای انواع گیاهان زراعی شرکت تعاونی توسعه و عمران در روستای جعفرآباد و افتتاح فاز نخست سامان‌دهی ورودی و بهسازی خیابان آیت‌الله خامنه‌ای در شهر رودیان پروژه‌هایی بود که با حضور فرماندار شهرستان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در بخش مرکزی افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها