خبرهای داغ:
شهردار تبریز در همایش بزرگ بانوان با عنوان «انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی» اظهار داشت: نقش بانوان در همه اتفاقات بزرگ تاثیرگذار بوده و نتیجه تربیت بانوان را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به وضوح نظاره گر بوده ایم.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۶۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر  افزود: گاهی با خودم فکر میکنم که مادران شهدا چه رشادتی دارند که نه تنها فرزند خود را از دست داده اند بلکه به شهادت آنان نیز افتخار می کنند و این امر نشان دهنده ظرفیت بالای روحی و معنوی بانوان این دیار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نقش بانوان باید بیشتر از زمان انقلاب باشد چراکه  استکبار جهانی با تمام قوا حمله به خانواده را مدنظر خود قرارداده و از طریق ماهواره و فضای مجازی در پی عملیاتی کردن اهداف خود است و این امر را می شود در فیلم هایی که تحت عنوان خانواده عرضه می کنند نیز نظاره گر بود.

شهردار تبریز گفت: مادران امروزی باید قبل از فرزندان، با موضوعات روز آشنا شده و تهدیدات خانواده را دقیق بشناسند.

شهین باهر تاکید کرد: مدیران شهرداری باید دقت کنند که حدود ۵۰درصد جامعه ما بانوان هستند و اکثر تصمیمات مدیران مردانه است و باید فضا باز شود تا در بخشی از امورات، بانوان به عنوان مشاور حضور داشته باشند و کمک کنند.

شهین باهر در پایان اظهار داشت: به دنبال این هستیم که در سال ۹۷ با کمک استاندار محترم به معنای واقعی کلمه پارکی برای بانوان احداث کنیم و مشکلات پارک های بانوان کنونی در آن ها وجود نداشته باشد.

ارسال نظرات