معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

همایش نقش زنان در پیروزی و تثبیت انقلاب برگزار می‌شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی همایش نقش زنان در پیروزی و تثبیت انقلاب برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۹۸۳۹۷۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سمیه عزیزی   امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:   در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در مدارس علمیه خواهران استان لرستان از جمله گفتمان‌های انقلاب و نشست‌های تخصصی بر اساس تقویم روزشمار انقلاب اسلامی در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی همایش نقش زنان در پیروزی و تثبیت انقلاب برگزار می‌شود افزود: این همایش‌ها با حضور راویان پیشکسوت و مبارز انقلاب برای طلاب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برپایی نمایشگاه‌های تصویری دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب عکس و پوستر با مضامین خاطرات انقلابی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم مردم آزاد است.

وی بیان کرد: تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، غبارروبی مزار شهدا و نشست‌های تخصصی انقلابی با حضور طلاب و اساتید از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در حوزه علمیه خواهران استان لرستان است.

عزیزی به شرکت پرشور و یکپارچه طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان لرستان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار