خبرهای داغ:
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم خبرداد
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام همزمان با 30 بهمن‌ماه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مجموعه پردیس این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۷۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جواد حکیم الهی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی تشییع شهدای گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن شهید مطهری ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه از چندین سال قبل پیگیر تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی بوده‌ایم، اظهار کرد: در این راستا مکاتبات و هماهنگی‌های بسیاری را دنبال کرده‌ایم تا اینکه توانسته‌ایم به نتیجه موردنظر برسیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان ستاد تدفین شهدای گمنام کشور در سال‌های گذشته از پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم بازدیدهایی داشتند و در بازدیدهای خود موضوع تکمیل مسجد این مجموعه را خواستار شدند تا اینکه در ماه جاری با توجه به پیشرفت قابل توجه عملیات عمرانی مسجد با تدفین شهدای گمنام موافقت کردند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با 30 بهمن‌ماه در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در پردیس این دانشگاه به خاک سپرده می‌شوند، عنوان کرد: اکنون به دنبال فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز هستیم تا بتوانیم مراسم باشکوهی را در شأن این شهدای گمنام برگزار کنیم.

وی به برخی از برکات حضور شهدا در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از این فرصت به‌دست آمده بهترین استفاده را داشته باشیم.

ارسال نظرات