خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان قم مطرح كرد

وضعيت مطلوب امنيت در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: وضعیت امنیت و آرامش استان بسيار مطلوب است و نيروي انتظامي با چشمان باز همواره نظاره‌گر امور است و از بروز ناهنجاري در جامعه جلوگيري مي‌كند.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۷۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ هادی دیده‌ور ظهر امروز در دیدار نیروهای راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان قم و رؤسای کلانتری‌های شهر قم با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: بر مبنای احادیث بزرگان نماز، زکات و ولایت پایه و رکن اصلی محسوب می‌شود بنابراین لازم است به ولایت توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ارائه خدمت در کشوری که شهدا در آن فداکاری کردند وظیفه ذاتی محسوب می‌شود گفت: نیروهای انتظامی همواره در برقراری نظم تلاش می‌کنند و در موارد لازم و ضروری به یاری مردم می‌شتابند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: فتنه‌گران در اغتشاشات اخیر نقش داشتند که استان قم با ورود مدبرانه نیروی انتظامی از استان‌هایی بود که بدون خسارت مالی و جانی توانست به این موارد پاسخ دهد و حتی کسانی که از روی ناآگاهی به این موارد می‌پرداختند با سرعت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی وضعیت امنیت و آرامش استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نیروی انتظامی با چشمان باز همواره نظاره‌گر امور است و از بروز ناهنجاری در جامعه جلوگیری می‌کند و به برخورد با موارد موجود در این حوزه می‌پردازد.

دیده‌ور خاطرنشان کرد:‌ عده‌ای در کشور اقدام به کشف حجاب کردند ولی در استان قم چنین امری با توجه به اعتقادات و باور عمیق مردم روی نداد. باید امر به ‌معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش پیدا کند تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه دهیم.

ارسال نظرات