مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چاراویماق:

عزت و کرامت انسانی در رژیم پهلوی از بین رفته بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چاراویماق در جمع دانش آموزان این شهرستان، از بین رفتن عزت و کرامت انسانی ملت ایران در زمان رژیم پهلوی را عامل اساسی انقلاب مردم دانست.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۸۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی اکبر عبدی افزود: دخالت بیگانگان در امور کشور تا آن حد بود که هیچ نفعی از امکانات کشور عاید ملت نمی شد.

وی ادامه داد: فساد درباریان و نزدیکان شاه آنقدر زیاد و زننده بود که حتی برخی از خود آن ها نیز به آن اعتراض می کردند و تشریفات، حیف و میل در دربار عادی شده بود در حالی که ملت ایران در فقر و نداری بسر می بردند.

حجت الاسلام عبدی همچنین توهین و نادیده گرفتن اعتقادات مردم مسلمان ایران را عامل دیگر انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: برخی از کارهای ضد دین در کشور در دوران پهلوی صورت می گرفت که هدف اصلی آن تقدس زدایی از دین و باورهای دینی مردم بود.

وی با مقایسه جنبه های مختلف رژیم دست نشانده شاه با انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: هر انسان منصفی اگر کمی رعایت انصاف و بیطرفی را داشته باشد انقلاب اسلامی که عزت آفرین است با رژیم شاه که سرتاپا  وابسته و خائن به ملت و کشور بود هیچ سنخیتی با هم ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها