خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان رامیان در این جلسه گفت: هفتمین یادواره 266 شهید شهرستان و 11 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم رامیان در محل مسجد جامع شهر رامیان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۰۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از گل رامیان ، جلسه ستاد هماهنگی هفتمین یادواره شهدای شهرستان رامیان با حضور سالاری فرماندار، بخشداران مرکزی و فندرسک، سرهنگ زمانی فرمانده سپاه، شهرداران، مسئولین دستگاه های اجرایی و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه باید باور داشته باشیم در جمهوری اسلامی ایران هرچه داریم از برکت خون شهداست، گفت: عمران ، آبادانی ، عزت و سربلندی امروز نظام اسلامی در جهان مرهون رشادتها و جانبازی تمام شهداست.

وی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه عمومی است که برعهده تک تک مردم بخصوص مسئولین کشور می باشد و می بایست این وظیفه را به نحو احسن و بدون هیچ منتی به انجام برسانند و این کار بدون اجر باقی نخواهد ماند.

سالاری در پایان افزود: همه ما موظف به زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان هستیم و نباید شهدا را وارد مرزبندی های سیاسی و قومی و مذهبی کنیم و وحدت و یکپارچگی تمامی مردم در پاسداشت شهدا را نشان دهیم.

گفتنی است، هفتمین یادواره 266 شهید شهرستان و 11 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم رامیان درروز جمعه 20 بهمن ماه همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر سال جاری در محل مسجد جامع شهر رامیان برگزار می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها