باهدف تثبیت طرح‌های اشتغال مددجویان استان سمنان انجام شد
۱۶۱ فقره تسهیلات برای طرح‌های اشتغال در حال فعالیت مددجویان استان سمنان بااعتبار دو میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان در ده ماه سال جاری پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۱۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان؛ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در سفر به شهرستان شاهرود و دیدار با حجت‌الاسلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود  گزارشی از حمایت این نهاد باهدف تثبیت و پایدارسازی طرح‌های اشتغال در حال فعالیت مددجویان استان سمنان را ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان استان سمنان راه برون‌رفت از چرخه حمایتی این نهاد و خودکفا شدن است افزود: توجه به مشاغل خرد خانگی بیش‌ازپیش باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی طرح‌های اشتغال تحت نظارت مددجویان استان سمنان را سه هزار و ۱۲۱ عنوان دانست و بیان کرد: در ده‌ماهه امسال پنج هزار و ۳۳۰ نظارت بر طرح‌های اشتغال در حال فعالیت استان سمنان اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه چهار هزار نفر از جمعیت شهرستان شاهرود تحت حمایت کمیته امداد هستند افزود: نزدیک به  ۶۰ درصد از مددجویان این شهرستان به دلیل ازکارافتادگی، بیماری و نداشتن سرپرست خانوار  تحت حمایت این نهاد هستند.

 سید جواد رضوی با اشاره به اجرای طرح «خانه به خانه» باهدف نیازسنجی خانوارهای تحت حمایت در سرفصل‌های مختلف درمان مسکن، تحصیل، اشتغال و کمک‌معیشت افزود: این نیازسنجی دریازده سرفصل با توجه با اولویت نیاز خانوارها در حال انجام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها