خبرهای داغ:

هزینه کرد ۱.۳ میلیارد تومانی طرح‌های اشتغال مددجویان آرادانی

۶۵ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آرادان در ۹ ماهه امسال بااعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ایجادشده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۱۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، رئیس کمیته امداد شهرستان آرادان گزارشی از ایجاد فرصت‌های شغلی باهدف توانمندی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آرادان را در ۹ ماهه نخست امسال ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فتحعلی عباسپور، رئیس کمیته امداد شهرستان آرادان با اشاره به اینکه میزان توانایی و مهارت مددجویان تاثیر بسزایی در عملی کردن طرح های اشتغال دارد افزود: دوره های حرفه آموزی با همکاری مراکز فنی و حرفه ای و با هدف افزایش مهارت مددجویان برگزار می شود.

وی بیان کرد: کمیته امداد تلاش می کند مددجویانی که دوره های آموزش شغلی را فراگرفتند، با پرداخت تسهیلات و در صورت لزوم با تامین فضای کسب کار در راه اندازی طرح های اشتغال گام بردارد.

فتحعلی عباسپور با اشاره به اینکه عمده مشاغل ایجاد شده در ۹ ماهه سال جاری شامل ۳۵ طرح دامپروری، ۲۵ طرح خدمات، چهار طرح کشاورزی و یک طرح دامپروری بوده است افزود: در ۹ ماه سال گذشته ۴۸ طرح برای مددجویان شهرستان آرادان ایجاد شده که بر این اساس طرح های اشتغال ایجاد شده در مدت مشابه سال جاری ۳۵ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان آرادان با اشاره به اینکه در این مدت ۴۴ فرصت شغلی ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت شهرستان آرادان را با اعتبار یک میلیارد تومان از منابع بانکی بوده است یاد آور شد: ۲۱ فرصت شغلی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از منابع کمیته امداد تامین شده است.

وی با بیان اینکه نظارت های مستمر بر طرح اشتغال با هدف افزایش تولید کارگاه های در حال فعالیت انجام می شود افزود: در این مدت ۶۵ نظارت بر طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت شهرستان آرادان انجام شده است.

وی یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۰ فقره تسهیلات با هدف پایدار سازی و تثبیت طرح های اشتغال در حال فعالیت پرداخت شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار