خبرهای داغ:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: از 100 درصد ظرفیت صنعت در استان کرمانشاه فقط 30 درصد آن فعالیت دارد و اگر فکری به حال آن ها نشود آن ها نیز دچار مشکل می شوند.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۳۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سیدقاسم جاسمی، در خصوص وضعیت زلزله زدگان استان کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی آب و هوایی و سرمایی که در اکثر استان‌ها به ویژه استان کرمانشاه وجود دارد، چادرهای زلزله زدگان دچار مشکل بوده و آبگرفتگی‌ها نیز مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط سرما در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به گونه ای است که کودکان ممکن است جان خود را از دست بدهند و مادران نیز دچار افسردگی شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت اقدامی را در خصوص تحویل گرفتن به موقع چغندر کشاورزان کرمانشاهی انجام نداد، افزود: ظرفیت تحویل گرفتن چغندر کشاورزان کرمانشاهی در استان، کارخانه های قند اسلام آباد غرب و بیستون است که باید چغندر کشاورزان به استان هایی مانند اصفهان تحویل داده می شد که اقدامی انجام نشده است.

 

جاسمی گفت: تا حد زیادی تحویل گرفتن چغندر کشاورزان استان کرمانشاه به تعویق افتاد که وزن چغندرها تحلیل رفت و از یک کیلو نیم به نیم کیلو رسید که این موضوع ضرر بسیار بزرگی برای کشاورزان است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کشاروزان استان کرمانشاه به هیچ جه رضایتمندی ندارند، گفت: بخشی از پول گندم و جو کشاورزان هنوز از سوی دولت پرداخت نشده و این موضوع سبب نارضایتی شده، دولت باید برای کشاورزان در سال آینده تدابیر لازم را بی اندیشد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس بیان کرد: از 100 درصد ظرفیت صنعت در استان کرمانشاه فقط 30 درصد آن فعالیت دارد و اگر فکری به حال آن ها نشود آن ها نیز دچار مشکل می شوند.

ارسال نظرات