خبرهای داغ:
مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه خبر داد:

اعزام اکیپ‌های خدمات رسانی رایگان به مناطق عشایری کرمانشاه

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه از اعزام اکیپ‌های خدمات رسانی رایگان به مناطق عشایری با اولویت مناطق زلزله زده استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۴۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حسن احمدی مدیر کل امور عشایراستان در حاشیه بازدید از مناطق عشایری شهرستان جوانرود ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و  تبریک بمناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برنامه های اداره کل امور عشایر در دهه مبارک فجر را تشریح کرد و گفت: دهه فجر یادآور ایامی سرشار از عشق و ایمان و اراده آهنین ملت ایران است که با رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره)، وحدت کلمه و سلاح ایمان و استقامت توانست تاریخ ساز شود و عظمت اسلام را به جهانیان ثابت کند.

 

در این بازدید که فرماندار شهرستان جوانرود نیز حضور داشت، مسئولین در ابتدا با حضور بر سر مزارشهدای عشایر منطقه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند و در ادامه با عشایر منطقه کلاشی که با وجود جمعیت کم ۱۲ تن شهید گلگون کفن را فدای نظام و انقلاب کرده اند دیدار نمودند.

 

حسن احمدی در این دیدار گفت: بنده به سهم خود پابوس تک تک خانواده های معظم شهدا هستم و حضور دراین مناطق و بررسی کمبودها و رفع مشکلات این عزیزان حداقل کاریست که میتوانیم برای این افتخارآفرینان انجام دهیم.  
 
 

احمدی در ادامه به برنامه های اداره کل امورعشایر استان در دهه مبارک فجر اشاره و بیان کرد: اعزام اکیپهای خدمات رسانی رایگان به مناطق عشایری با اولویت مناطق زلزله زده، برپایی ایستگاه صلواتی درب اداره کل، گلریزان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عشایر از جمله برنامه ها است.

 

وی دیدار با عشایر و تجلیل از خانواده های معظم شهدای عشایر، دعوت از عشایر غیور جهت شرکت در راهپیمایی یوم ا..۲۲بهمن با همکاری سپاه ناحیه عشایری و آذین بندی محیط اداره و درب اداره کل  بمناسبت دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه ها عنوان کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار