خبرهای داغ:
یادواره شهید مدافع حرم « علیرضا حاجیوند قیاسی » به همت بسیج ادارات وهیئت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۵۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

سردارپورجوادی  در یادواره شهید ولامقام شهیدعلیرضا حاجیوند قیاسی که در حسینیه ثارالله دزفول برگزارشد،گفت: شهدای مدافع حرم انسان‌های والایی بودند که موقعیت را به بهترین وجه ممکن درک کردند و با درک جهانی از شرایط موجود در جبهه مقابله با داعشیان وحشی حضوریافتند تا از مرزهای  انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی خیلی دورتر از مرزهای جغرافیایی کشور حفاظت و پاسداری کنند.

وی افزود: وی تصریح کرد: هم شهدای مدافعین حرم و هم رزمنداگان مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای سوریه و عراق حق بزرگی برگردان ما دارند و باید این دین خود به شهدا را ادا کنیم که برگزاری یاواره های شهدای مدافع حرم کوچکترین گام در راستای شناساندن این بزرگواران برای نسل امروز و فرداست.

سردارپورجوادی بیان داشت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز امنیت پایداری که در کشور حکمفرماست وجود نداشت و شاهد بی رحمی و قساوت  داعش با پشتیبانی سنگین استکبار در کشور بودیم و عرصه بر ملت و نظام تنگ و تنگ‌تر می‌شد اما دلاوری و جانفشانی مدافعین حرم راه را بر کفتارهای وحشی داعش بست و خیلی جلوتر از مرزهای وطنی هم از حریم اهل بیت و هم از حریم کشور دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: شهدا گنجینه‌ای از معرفت و بصیرت و آگاهی اسلامی و انقلابی برای حفظ و اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر در محورهای داخلی و برون مرزی هستند.

سرهنگ عبدالامیر محشتمی‌راد اظهار داشت:: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ایران با حضور ماندگار در جبهه‌های حق علیه باطل در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کردند تا عزت و استقلال کشور از چنگ دشمن رهایی پیدا کند.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس، این بار مردم سرای اسلامی دفاع از حرمین شریفه اهل‌بیت‌(ع) را به عنوان یک محور و مسیر مهم در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود مورد توجه قرار داده و در مسیر مبارزه با دشمنان کور دل  اسلام و انقلاب دعوت حق را لبیک گفته‌اند.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، شهید "علیرضا حاجیوند قیاسی" که از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول است به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری خوزستان انتخاب شد.

محتشمی راد بیان کرد: علت انتخاب شهید علی رضا حاجیوند قیاسی به عنوان شهید شاخص استان، حرکت همیشگی این شهید والا مقام در مسیر و الگوی مورد نظر ولی‌فقیه و شاخص‌های اسلامی و انقلابی بوده است.

فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به لزوم پاسداشت راه و مسیر شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصت مغتنمی برای پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های شهدا و بازخوانی رفتار دشمنان و وضعیت آن‌ها است.

سید عزیزاله پژوهیده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی  بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مهّم و ضروری است بیان کرد: شهدای ما الگو هستند نه برای امت اسلامی، بلکه برای جهان بشریت؛ شهدای مدافع حرم تداوم‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند که یاد و نام آن‌ها را باید حفظ کرد.

وی  بااشاره به اینکه شهید علیرضا حاجیوند قیاسی، دارای مدرک لیسانس کشاورزی و متولد سال 1364 در شهرستان دزفول بوده است اظهارکرد: این شهید ولامقام از نیروهای فعال بسیجی وعضو شورای بسیج ادارات دزفول بود.

فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت: با اشاره به وصیت نامه شهید حاجیوند افزود: بسیجی شهید در وصیت خود نوشته بود «ولایت فقیه عامل حیات و برکت انقلاب اسلامی است، همان گونه که مقام معظم رهبری گفته‌اند رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و امروز به‌برکت خون شهدا راه کربلا باز شده است».

شهید علیرضا حاجیوند قیاسی، دارای مدرک لیسانس کشاورزی و متولد سال 1364 در شهرستان دزفول بوده است که پس از امیر علی هیودی و مجتبی ابوالقاسمی دیگر شهید مدافع حرم شهر مقاوم این شهرستان در دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) لقب گرفته و رهسپار لشکر عاشور شده است.

شهید علیرضا حاجیوند قیاسی از نیروهای فعال بسیجی گردان امام حسین (ع)  نیروهای فعال مسجد صاحب‌الزمان (عج) شمالی دزفول بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها