مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ویزیت رایگان مرکز توانبخشی سالمندان توسط پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۶۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

سرگرد عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: امروز پانزدهم بهمن ماه سال جاری به مناسبت دهه مبارک فجر با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، موسسه تامین درمان بسیجیان استان و سازمان بهزیستی تیم پزشکی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی و توانبخشی به سالمندان اعزام شد.‎
وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، پرستار، کارشناسان توانبخشی و داروخانه همراه با وسایل و تجهیزات پرتابل (سیار)دندانپزشکی موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این عزیزان اعزام شد.
وی بابیان اینکه در این اعزام بیش از 87 نفر در بخش‌های عمومی، مامایی و دندانپزشکی ارائه خدمت کردند افزود: تیم پزشکی براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده با ادراه کل بهزیستی استان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این افراد در این مرکز حضور پیدا کردند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: علاوه بر ویزیت رایگان، کشیدن و معاینه دندان و انجام فشارخون رایگان توسط کارشناسان مربوطه ارائه شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات خداپسندانه به این عزیزان ، بیان کرد: رسالت انقلابی بسیجیان جامعه پزشکی که حضور فداکارانه و مخلصانه ایشان در صحنه های انقلاب، جنگ و بحران ها و همینطور محرومیت زدایی زبانزد خاص و عام است . برخود فرض دیده اند در راستای خدمت رسانی به عزیزانی که دچار محدویت های جسمانی و اجتماعی هستند در حد توان کمک نمایند.

ملک گفت: در این روز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با همکاری درمانگاه شبانه روزی امام رضا(ع) خدماتی شامل متخصص داخلی، زنان و زایمان، پزشک عمومی،مامایی، داندانپزشکی و تزریقات به مدت یک روز به عموم مردم بصورت رایگان ارائه می دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات