سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: اکنون بسیاری از ملت‌ها انقلاب اسلامی را مبنای مبارزات ضد صهیونیستی خویش قرار داده اند خاطر نشان ساخت: بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی نیز بی شک مرهون انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۶۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از ملت‌های جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل در جمع بسیجیان و به مناسبت دهه فجر امسال گفت: انقلاب اسلامی برداشتی نوینی از اسلام و قران در جوامع اسلامی پدید آورد همچنان که روند مخالفت با دولت‌های سرکوبگر و فاسد را تشدید کرد.

نوری افزود: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران به مبارزه آشکار علیه آموزه‌های تحمیلی ضد دینی دامن زد و تلاش برای تحقق عدالت و برابری اجتماعی را شدت بخشید.

وی تاکید کرد: وقوع انقلاب اسلامی ایران واکنش مسلمانان در برابر غرب و غرب زدگی را توسعه داد و یاس و ناامیدی را از میان برد.

او با بیان اینکه اکنون بسیاری از ملت‌ها انقلاب اسلامی را مبنای مبارزات ضد صهیونیستی خویش قرار داده اند خاطر نشان ساخت: بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی نیز بی شک مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل ادامه داد: انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، ارزش‌هایی چونحجاب، پیوند دین و سیاست و دین اسلام به عنوان تنها راه مبارزه و میل به حکومت اسلامی را در جهان زنده یا خلق کرد بدون اینکه مستاصل و درمانده شده یا نیازی به کسی ببیند و در این راه به اقدام نظامی متوسل شود.

وی گفت: این نشان می‌دهد که ارزش‌های اسلامی به دلیل انطباق با فطرت انسانی در توسعه و تعمیق؛ تنها به یک احیائ کننده نیاز دارد که امام راحل با کمک ملت آن را تعمیق و بسط داد.

او یاداور شد: البته ارزش‌های ناشی از انقلاب اسلامی در سرزمین‌های اسلامی بیش از ممالک دیگر اثر گذاشت و گسترش یافت.

حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل در پایان گفت: انقلاب اسلامی افزون بر پرتو افشانی در علوم با رساندن امواج اندیشه‌های معنوی به کویر خشکیده فلسفه و علم معاصر اثار بسزایی بر جای نهاده است.

ارسال نظرات